Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Nieuwe vinding van KPN ??
|
|
briolet |
Geplaatst op 19-02-2013 18:44
|
![]() Expert ![]() » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Ik las net in de Stentor dat kpn een nieuwe techniek heeft voor het verspreiden van glasvezel: Ze doen het gewoon door koper kabel. Quote De oorzaak zit vermoedelijk in de kabels. Vaak wordt voor glasvezel nieuwe kabels aangelegd. In Hoonhorst is dit niet gebeurd. Glasvezel wordt verspreid door de oude koperen kabels. Hoe verder een huis van de verdeelkast is verwijderd, hoe trager de snelheid. Nu mogen jullie zelf raden: A) KNP heeft iets revolutionairs bedacht B) KPN ligt de boel op en verkoopt koper als glasvezel C) Die journalist moet maar eerst een jaartje met vakantie gaan. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 19-02-2013 20:43
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dit lijkt wel Tele2 Fiber, ook zoiets, tot aan de wijkcentrale glasvezel. Vanaf de wijkcentrale koper VDSL, zelfde effect. En dus ook niet geslaagd. Ik heb dat gebruikt, in het begin plm 56 Mb (van de beloofde 60). Na een jaar terug naar 40 i.v.m. de hoeveelheid klanten. En dat was 189 meter tot de wijkcentrale. ![]() |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 19-02-2013 21:22
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Linkje naar: KPNglasvezel klanten voelen zich bedonderd
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 20-02-2013 16:30
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
Quote Nu mogen jullie zelf raden: Ik wilde bijna voor optie C gaan, want zoiets kun je jezelf toch niet voorstellen dat dit zou gebeuren? Maar na het lezen van het linkje van Zippo kies ik optie B. KPN licht de boel op. Ongelooflijk zeg! Dat er hier en daar gesjoemeld wordt zal best, maar op deze manier? Dat is echte oplichting. Dan vind ik misleiding nog een te klein woord. Greetings, Black Tiger
|
|
|
briolet |
Geplaatst op 21-02-2013 08:45
|
![]() Expert ![]() » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Ik moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat de verslaggevel er een beetje naast zat en een glasvezel backbone verwarde met een glasvezel aansluiting. De link van Zippo maakt inderdaad duidelijk dat KPN deze koper aansluitingen ook echt als glazvezel verkocht. Daar werd echter geschreven dat het advocaten kantoor al 385 klachten verzameld had. In de stentor van eergisteren wordt hetzelfde advocaten kantoor genoemd en dan hebben ze al 1600 klachten verzameld. En met de huidige publiciteit hierover zullen nog meer volgen. Vandaag stond er een stuk in de Stentor over een flat in Hengelo waar men een rekening over glaszvezel kreeg, maar waar helemaal geen glasvezel in de flat lag. Ik snap ook niet wat er te procederen valt voor KPN. Iets is wel of geen glasvezel. Dat is heel eenduidig vast te stellen. En als je glasvezel berekend en er ligt alleen koper dan kan zo'n factuur nooit kloppen. Er zo'n klant zou misschien niet eens voor kpn gekozen hebben als hij dat direct wist. Dat is dus ook schade voor de concurrentie die ook gecompenseerd moet worden door een rechter. Dus gewoon die hele factuur laten vervallen en de klant laten betalen voor koper, maar dan dat geld niet naar kpn maar verdelen over alle aanbieders. Dat zou een faire beslissing zijn. Gewijzigd door briolet op 21-02-2013 08:51 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe vinding van KPN ??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe tarieven | Ziggo nieuws | : 1 | 13-05-2022 |
belscript en slecht informeren nieuwe klanten | Klacht over Ziggo | : 4 | 13-12-2020 |
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 | Ziggo nieuws | : 9 | 29-05-2020 |
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk | Ziggo nieuws | : 1 | 16-10-2019 |
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen | Ziggo nieuws | : 7 | 25-05-2019 |