obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Inlogproblemen bij games.
E_Greven
Sinds een week heb ik problemen met het inloggen bij games waar een constante verbinding met de server vereist is.
Zoals Silent Hunter V en Nascar Racing 2003.

Ik heb een Ubee EVW 3200 van vanuit een utp kabel naar de pc gaat.

Dit probleem had ik een tijdje geleden ook. Dit probleem werd opgelost toen ik de Seagate firewall deinstalleerde. Echter sinds een week is het probleem terug.

Ik kan normaal web surfen, maar het inloggen lukt niet. Bij Silent Hunter V vraagt het spel om een internet connectie.
"An internet connection is required to play this game. Failed to connect to the ubisoft master servers. Please verify that your internet connection is functional and try again."

Hebben jullie enkele tips? Het kan ook zijn dat het probleem niet gerelateerd is met de modem/router.
 
Zippo
Kijk even naar de firewall instelling van de Ubee. Zet deze eens lager of uit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
E_Greven
helaas. werkt niet.

Erg frustrerend. Bijna anderhalf jaar geen problemen gehad.
Ben al naar een andere ISP aan het kijken.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 23 mei 2013, 19:58:52:
Het lijkt er op dat er een probleem met de Ubee is. De telefoon valt soms weg evenals de router.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 23 juni 2013, 20:52:38:
Het probleem is eindelijk gevonden:

Malwarebytes heeft sinds kort website blocking toegevoegd aan het programma. Dit blokkeerd echter ook de communicatie wanneer ik NR2k3 speel. Uitzetten van website blocking verhielp het probleem.
Gewijzigd door E_Greven op 23-06-2013 20:52
 
kobus1960
Dank voor de feedback!!
 
E_Greven
Sinds een nieuwe update van Malwarebytes is het niet meer nodig om websiteblocking uit te zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inlogproblemen bij games.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inlogproblemen tv app Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 01-11-2013
Ubee EWV320B en Games Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 12-05-2012
EVW 3200 en games Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 11 25-02-2012
Lag tijdens games maar download is prima Eigen netwerk : 6 09-03-2011
Advertentie