Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
pop3
|
|
CD |
Geplaatst op 07-09-2008 11:02
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
Ik kan sinds 1 September geen POP3 berichten meer ontvangen op outlookexpress en Incredimail, wel verzenden, hoe kan dat ? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 07-09-2008 21:17
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Verzenden gaat via de smtp server. Pop weer via een andere. Ook werken beide met verschillende poorten. Welke waarden heb je ingevuld bij pop? Zet ook je firewall en virusscanner eens uit. Misschien heb je per ongeluk wel opdracht gegeven die poort/service te blokkeren. Liefst firewall en virusscanner niet oplaten starten met windows en dan testen. Naderhand uitzetten heeft niet altijd het gewenste effect. |
|
|
CD |
Geplaatst op 08-09-2008 09:56
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
ik heb aan mijn instellingen niets veranderd en heb het probleem op 3 computers, zou het aan de router kunnen liggen ? LINKSYS Wireless-G broadband. |
|
|
CD |
Geplaatst op 14-09-2008 16:44
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
Mijn vrouw kwam op het heldere idee om via webmail mijn e-mail berichten binnen te halen. Inderdaad het werkte met mijn gebruikersnaam en wachtwoord kon ik wel 533 e-mail berichten van afgelopen 2 weken ophalen. In outlookexpress kan ik nog steeds niets ophalen. |
|
|
Jovel |
Geplaatst op 14-09-2008 17:25
|
Activiteit Berichten: 66 Lid sinds: 06-04-2008 |
@cd; er zijn meer mensen met e mail problemen bij ziggo, en zeker in het oude Casema gebied, vul even het klachten formulier in van COAX NL en wij gaan aan de slag |
|
|
CD |
Geplaatst op 20-09-2008 13:22
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
Virusscanner uitgeschakeld maar helpt niet, maar weer een brief geschreven naar Ziggo zakelijk, dat is een antwoordnummer dus ik hoef geen postzegel te plakken. Daar hoef je ook geen antwoord van te verwachten maar ik blijf doorzeuren. |
|
|
CD |
Geplaatst op 23-09-2008 10:27
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
nog steeds kan ik niets ontvangen op POP3 nog steeds geen bericht van ziggo |
|
|
CD |
Geplaatst op 24-09-2008 11:57
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
ik heb het klachten formulier ingevuld, maar hoe krijg ik er antwoord op? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 24-09-2008 15:53
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik neem aan dat je het klachten formulier van coax.nl bedoelt die hier links in de kantlijn staat. In dat geval krijg je vanzelf bericht.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pop3', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ligt de POP3 eruit bij ziggo, kan geen meels ophalen?? | Storing | : 10 | 17-12-2009 |
POP3 | Instellingen software | : 1 | 10-09-2008 |
Advertentie