obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
"Factory Loader" in scherm nieuwe Humax
marcveen
Vandaag een Humax 5200C ontvangen van Ziggo.
Als ik hem aanzet krijg ik een HUMAX opstartscherm met in elke hoek het woord "Factory Loader". Hij blijft in dit scherm staan en reageert nergens op.
Help desk kan het niet oplossen dus moet ik weer een tijdje wachten tot ze een ander opsturen.
En dan maar weer hopen dat het wel weer een Humax is en geen ander merk.

Of weet iemand hoe je dit zelf kan oplossen?
 
kobus1960
Toch op een ander wachten, gaat over het algemeen zeer snel.
Eerder dagen dan weken werk. Gelijk aanvragen dus.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"Factory Loader" in scherm nieuwe Humax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie