obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Galaxy tab
ferdi1959
Ik ben 30 jaar lang al klant bij de ZIGGO (Casema). Nu ben ik in discussie met ZIGGO over het het feit dat een nieuwe klant bij het afsluiten van een abbo een GALAXY tab kado krijgt en de bestaande klanten eigenlijk alleen maar de rekening per maand mogen betalen. Ik wil toch een voorbeeld aanhalen van de ENECO waarbij zowel de bestaande klanten als de nieuwe klanten een thermostaat cadeau krijgen. Is het misschien een idee om mijn abbo bij ZIGGO af te sluiten en naar bijvoorbeeld ONLINE.NL over te stappen. https://www.online.nl/samsung-tab-3/?gclid=CM-Ci46msLwCFafnwgodTA8A4Q Heeft iemand op dit forum ervaring hiermee????
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Hallo Ferdi,

Jij, als bestaande klant, hebt ook de mogelijkheid gehad om bij het aan gaan van je alles-in-1 plus pakket met korting (of gratis) een digitale ontvanger of recorder te bestellen. Onze acties wijzigen van tijd tot tijd, en zo nu en dan hebben we ook acties voor bestaande klanten. Als je middels privébericht je postcode+huisnummer en klantnummer stuurt, zal ik voor je nakijken welke acties we op dit moment hebben en of we dus iets kunnen aanbieden.
Ziggo WebCare Jelle
 
ferdi1959
Dag Ziggo WebCare

Ik als bestaande klant heb inderdaad de mogelijkheid gehad om in 2011 een HD recorder te bestellen en dat was inderdaad niet gratis maar daar heb ik welgeteld incl abbo. geld 289,15 euro voor betaald. Ik heb dus helemaal niets gehad en inmiddels ben ik via jullie facebook account al in gesprek met ZIGGO en heb aan hun ook mijn postcode en huisnummer opgegeven. Je raad het al zij kwamen met een aanbod om een gratis HD ontvanger of en HD recorder en dit kostte mij dan 48,00 voor twee jaar en na 2 jaar was de recorder dan voor mij. Hoe zorgvuldig en serieus ga je dan met klanten om. Ik ben overigens niet ontevreden over de service van ZIGGO of jullie producten maar simpelweg het feit dat een nieuwe klant gratis een GaLAXY tab krijgt aangeboden en bestaande klanten daar wordt nauwelijks naar omgekeken. Ik heb vervolgens aangeboden om mijn abbo per direct op te zeggen en morgen weer aan te melden ik weet niet of dit de bedoeling van ZIGGO is om eens in de zoveel tijd deel te mogen nemen aan een interessante actie.
 
ferdi1959
Ik ben eens op Internet ggan zoeken of er meerdere mensen zijn met dezelfde klachten en inderdaad gelukkig ben ik niet de enige die zich enigszins teleurgesteld voelt over de manier waarop ZIGGO met vaste klanten omgaat. WAAROM DAN NIET HETZELFDE AANBOD VOOR BESTAANDE KLANTEN ALS ZE HUN ABBO MET 1 JAAR VERLENGEN!!!!!!!!!! DESNOODS KLANTEN DIE 10 JAAR KLANT ZIJN 10% KORTING OP DE AANBIEDING KLANTEN DIE 20 JAAR KLANT ZIJN 20% ETC> lijkt mij toch wel heel erg eerlijk en geen gezeur meer
 
Sab
Helemaal mee eens...
Voor de bestaande klanten doen ze niet veel..
Als actie krijg ik een dubbel abbonement aanschaffen aangeboden...
Zeer nuttig ... Niet dus
 
ferdi1959
Klopt lowiekse gratis bestaat niet at the end betaal je als klant maar daar gaat het nu niet om. ZIGGO geeft nu nieuwe klanten een lokkertje terwijl de bestaande klanten in ieder geval bij mij geen aanbieding krijgen. Waarom voor bestaande klanten die bijvoorbeeld 5 jaar klant zijn ook een aanbieding doen zoals korting op je abbo of iets dergelijks. Zo bouw je een goede zakelijke relatie op en hierdoor blijf je langer bij ZIGGO omdat je naarmate je langer klant bent de korting op je abbo kan oplopen. Nu gaan klanten feel shoppen en ieder jaat overstappen naar een andere aanbieder en wat kost dat dan wel niet voor een bedrijf
 
kobus1960
Ontevreden over uw provider? Zoeken naar een betere en wegwezen.
Let wel, Sinterklaas bestaat nog steeds niet. Er wordt massaal gehopt
tussen zorgverzekeraars en andere "dienstverleners", behalve Ziggo's.
 
ferdi1959
Klopt gratis bestaat niet uiteindelijk betaalt de klant. Maar waar het hier ook om gaat is dat je als vaste klant niet eens in de gelegenheid wordt gesteld om een aanbieding te mogen ontvangen. Je moet inderdaad bellen naar de klantenservice om weer een vernieuwde aanbieding te krijgen anders betaal je gewoon de volle mep. Het zou toch fantastisch zijn als je als vaste klant bijvoorbeeld 10% korting zou krijgen op de aanschaf van iets (bijvoorbeeld een tab maar kan ook iets naders zijn) om je als vaste klant te behouden.
 
kobus1960
Als je per maand op kan zeggen, simpel. Zeg op via 1200, en kom overeen
dat je een nieuw 1 of 2 jarig contact wil afsluiten met een kado. Zo heb ik
ook een Cisco HDrecorder gescoord. Zat nog een gratis smartcard bij ook.
Vraag de persoon aan de lijn even om een bevestigingsmail.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Galaxy tab', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo app probleem op Galaxy tab na ICS upgrade Ziggo nieuws : 1 04-01-2013
Advertentie