obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
webmail onbereikbaar
Moker
Sinds vanmorgen (dinsdag 16 september) kan mijn Windows Mail geen contact krijgen met pop.quicknet.nl. Wat te doen? In elk geval lid geworden van dit forum maar wel met mijn tweede (G)mailadres.
 
Wout

Quote

Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\>ping pop.quicknet.nl

Pingen naar pop.quicknet.nl [213.73.255.40] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.73.255.40: bytes=32 tijd=6 ms TTL=56
Antwoord van 213.73.255.40: bytes=32 tijd=6 ms TTL=56
Antwoord van 213.73.255.40: bytes=32 tijd=6 ms TTL=56
Antwoord van 213.73.255.40: bytes=32 tijd=7 ms TTL=56

Ping-statistieken voor 213.73.255.40:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 6ms, Maximum = 7ms, Gemiddelde = 6ms


De server is dus wel bereikbaar. Gebruik je wel je volledige email adres als gebruikersnaam?
 
Zippo
Ik heb zojuist gekeken bij de leden die nog op de activatie link moeten klikken en daar zitten heel veel quicknet gebruiikers bij. Ik heb ze inmiddels handmatig geactiveerd.

Kennelijk is er een email storing.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Moker
Ja zeker, mijn complete Quicknetadres
 
Moker
Het is wel mogelijk om een bericht te verzenden, maar ontvangen dus niet. Ook kan ik niet inloggen op webmail.multikabel.nlAngry
Dit stoort mij zeer.
 
imeijer
Het slaat weer helemaal nergens op bij Ziggo... ik was een zeer tevreden Multikabel gebruiker en had NOOIT downtime, van internet of mailserver. Nu ligt volgens Ziggo de mailsever er niet uit, maar mensen met een quicknet adres kunnen geen mail ophalen. Ook via webmail niet in te loggen. Authenticatie lukt dus gewoon niet. Een of andere kudtstudent heeft vast weer een servertje omgegooid. Oh ja, en meneer Ziggo... de storing is niet pas sinds 14:34 vanmiddag, maar al sinds zeker 8:30 vanmorgen. Om smart-asses voor te zijn: als Ziggo dit pas om 14:34 gemeld kreeg of zelf door had, is het nog erger gesteld met ze dan gedacht... Ik laat mijn jaarabo aflopen en get the hell out of there...man man man...wat een PRUTSERS.
 
imeijer
Bij mijn weten is mijn alles-in-een pakketje nog steeds een jaarabo. Als dat het inmiddels niet meer is, dan ga ik direct op zoek naar een ander.

Verder heb ik nooit gezegd dat er geen probleem is. De genoemde tijd staat zoals je zelf aangeeft op de pagina, vanaf 14:34 zoals al hierboven vermeld. Is niet "wat laat", is TE laat. Oplossing is zelfs BUITENSPORIG laat. Kom op zeg... En maar goedpraten. Ik betaal er genoeg voor...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
pdf printen in webmail Instellingen software : 3 14-12-2018
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail Storing : 18 07-11-2015
webmail nwe software - conversatie-view? Klacht over Ziggo : 10 22-03-2015
verbinding valt weg, sites onbereikbaar en traag internet Storing : 6 02-05-2014
Ziggo helpdesk onbereikbaar Algemeen : 3 02-09-2013
Advertentie