obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wifispot laptop
maitre60
Allereerst een klacht over 1200 bellen. Al zo vaak geprobeerd en dan krijg je dat het druk is en later terug moet bellen. Ik heb toen met gsm de klantenservice gebeld en werd meteen doorgestuurd kosten € 7,80. Ik heb als klacht dat mijn wifispot op de tablet goed werkt maar niet op de laptop. Steeds komt het veld gebruikersnaam en wachtwoord terug om in te vullen en kan geen verbinding maken. De medewerker had een lijstje w
met vragen dat hij af moest werken en zij ik weet het ook niet ik heb mijn vragen gesteld. Belachelijk vind ik beide klachten. Waarom kan ik niet 1200 bellen en waarom geen wifispot op laptop weet iemand hier wel antwoord op. Vriendelijke groet Marianne
 
mesa57
Voor W7 moet je het Ziggo wifispots instel programma gebruiken.
 
maitre60
dat heb ik al een paar keer gedaan. verwijderd en opnieuw gedaan. ander wachtwoord gevraagd wat ik meteen ook op de tablet moest veranderen die werkte meteen. de laptop nog steeds niet krijg steeds kan niet verbinden
 
kobus1960
Bereid jezelf voor op de volgende vraag, want die gaat komen.
Is de laptop geschikt voor de Ziggo WiFi-Spots.?
 
maitre60
Ja het is een vrij nieuwe laptop en geschikt voor wifi kan ook wifi gebruiken van de router
 
briolet

Quote

maitre60 schreef:...dat mijn wifispot op de tablet goed werkt maar niet op de laptop.


Dat is het probleem niet de WifiSpot, maar de laptop. Ik denk toch dat je de klacht bij de makers van de laptop moet neerleggen. Met de meeste laptops verbind die spot vlekkeloos. De Windows software is gewoon #@$#ware als het om WPA2-enterprise logins gaat.

Ik gebruik op mijn thuisnetwerk ook WPA2-enterprise. (Het zelfde inlog protocol als de WifiSpots) Met mijn MacBook heb ik daar nooit problemen mee gehad. Ook kennissen kunnen met hun smartphone zo inloggen. Op mijn MacBook zit echter ook een Windows 7 partitie. Als ik onder Windows opstart krijg ik ook allerlei autenticatie problemen. Uiteindelijk heb ik maar besloten de inlog certificaten op de Windows partitie te negeren. Maar zelfs dat heeft me nog veel moeite gekost.

Dus in mijn opinie moet je voor dat soort problemen bij de Windows helpdesk zijn.
Gewijzigd door briolet op 07-05-2014 21:38
 
maitre60
ik heb net alles opnieuw geïnstalleerd en kreeg een IP conflict. Een computer in het netwerk heeft het zelfde IP adres.
 
briolet
Daar is dhcp voor uitgevonden zodat je geen vaste IP's hoeft in te stellen. Wink

Maar dan moet je de Cisco routers op de schroothoop gooien omdat die blijkbaar net betrouwbaar vaste IP adressen kunnen uitgeven. In mijn optiek een essentieel onderdeel van een router.
Dus bij Ziggo klagen dat de Cisco defect is en een Ubee eisen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifispot laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV terug kijken laptop Algemeen : 7 10-04-2017
laptop en computer verschillende snelheid Snelheid : 5 03-02-2016
horizon op laptop Ziggo Gebruikers Groep : 4 24-08-2015
Geen wifi verbinding met apple apparaten, wel met windows laptop Eigen netwerk : 3 08-12-2014
Wifispots wil niet verbinden op laptop Instellingen software : 10 24-03-2014
Advertentie