obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Zelf je pakket samenstellen.
Hikmet24
Als ik ZIGGO was dan liet ik iedereen een pakket samenstellen. Iedereen bepaalt welke zenders erin mogen.
Als ik een persoonlijke zenderpakket mocht samenstellen dan zal mijn pakket er ongeveer er zo uitzien :

Nederland 1 t/m 3 HD RTL HD Zenders SBS 6 en 9 in HD , Net 5 HD Veronica HD TLC HD Comedy Central HD Belgie 1 & 2 in HD
RTV oost , TV Enschede en TV Twente.
NatGEO Wild HD NatGEO HD History HD Discovery Channel HD Discovery Sicence Discovery World ID CID Travel Channel Animal Planet HD MTV kanalen Radio538 TV
Cartoon Network , Nicklodion , Boomerrang , Disney Channel

Zo zit mijn pakket eruit. Met dit pakket zal ik heel erg tevreden zijn..
Dit pakket samenstellen en alleen voor dit pakket geld betalen en dus niet nog eens voor de TV Standaard pakket van 18 Euro!

Dit zal natuurlijk heel mooi zijn als Ziggo dit zal doen maar(...) Ziggo wil ook profiteren van extra cash dus dit zullen ze nooit doen denk ik........

Mvg,
 
Black Tiger
Dat vind ik ook een beter plan. Of een basis pakket TV Standaard met de publieke en commerciele Nederlandse zenders.
Maar dan zelf een keuze maken welke aparte zenders je er in wilt. Dus bijv. Boomerang in plaats van Discovery ofzo.
Zullen ze vermoedelijk inderdaad nooit doen, maar zou wel een stuk beter zijn voor de klant.

Het is sowieso al raar dat we weer een tariefsverhoging hebben, terwijl UPC voor hetzelfde (lagere) tarief hogere snelheden biedt.
Als beiden samen gaan mag ook de prijsstelling gelijk en hetgeen je ervoor geleverd krijgt (pakket en snelheid).
Greetings, Black Tiger
 
Hikmet24
Ik weet wel waarom ze dit nooit zullen doen! Want dan mist Ziggo de nodige bonus!! Je wilt niet weten met wat voor winst Kabelbedrijven de jaar afsluiten!!!
Ik vindt het belachelijk. We moeten na 1 maart gewoon 18 Euro betalen voor TV standaard!
En het ergere is dat andere providers géén haar beter zijn! En wat ik helemaal erg vind is dat we moeten betalen als we naar Nederlandse zenders VIA DE SCHOTEL willen kijken! Een voorbeeld uit Turkije. Een paar HD zenders zien er zo mooi uit je valt er gewoon voor. Zeker 10x scherper en mooier beeld dan de Nederlandse HD zenders... En HET IS GRATIS ! Terwijl ze in dit kikkerlandje ervoor geld durven te vragen,,,, Alle Nederlandse zenders die zouden juist gratis moeten zijn. In Turkije heb je ook kabelmaatschappijen die geld willen verdienen maar toch kunnen ze ook gratis tv zenders aanbieden. Zo wordt ook nog eens de lat eerlijk verdeeld. Heel makkelijk. Zorg ervoor dat kabelmaatschappijen beter beeld en scherper beeld geven dan bij de schotel en laat de keuze aan de bevolking over. Zo wordt het in Turkije geregeld. Dat zal ook in Nederland moeten gebeuren.


En weetje Black Tiger, met die belachelijke tariefsverhogingen zorgen ze juist ervoor dat men illegaal bezig gaat en nog eens vaker bezig gaat! Wie is hier nou de gene die de fout in gaat. Men die illegaal bezig of dat de providers die mensen pusht om dit soort dingen te doen???
 
Black Tiger
Tja dat laatste is een goede vraag. Het is al meermaals bewezen dat prijzen kunstmatig hoog gehouden worden.
Daarom is op een gegeven moment ook de platenmarkt bijna failliet gegaan. Die hebben het op de harde wijze geleerd.
Er kwam een goedkoop betalend alternatief wat beter was, alternatieven zoals Spotify. Deze hebben ervoor gezorgd dat illegale downloads daalden en veel mensen daarvan gebruik gingen maken.

Zelfde met films, kijk maar eens hoe diensten als Netflix en Videoland in opkomst zijn momenteel. Goedkoop en zonder al dat reklame gezeik.
Terwijl notabene onze eigen regering er voor zorgt dat op de 3 publieke zenders, waar we met zijn allen voor betalen, het amusement minder wrodt. Want dat zou er al genoeg zijn op de commercielen. Ja met reklame tussendoor ja. Ik begrijp totaal niet waarom onze 3 publieke zenders niet een klein beetje zouden mogen concurreren met de commercielen. Goed voorbeeld daarvan is Italie.

Ik weet daarom ook niet of het wel zo goed is dat UPC en Ziggo samen gaan. Dat is ongunstig voor de prijsstelling.

Maarja, alle genoemde bedrijven zijn natuurlijk wel commerciele bedrijven en moeten winst maken. Dat is het lastige. En veelal willen de aandeelhouders meer winst en vinden ze het minder interessant om een mooie balans te vinden tussen winst en dingen die in het voordeel van de klant zijn.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zelf je pakket samenstellen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen Internet pakket mogelijk??? Abonnementen : 4 26-04-2016
2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket Klacht over Ziggo : 6 23-04-2016
Geen kabel ook al betaal ik het zelf ?!?!? Storing : 7 07-06-2015
Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal! Opleveringsproblemen : 3 02-01-2015
Zelf repareren van een CISCO 8485DVB Ziggo Gebruikers Groep : 3 14-07-2014
Advertentie