obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Router instellingen?
djbabe
Ik woon in Veenendaal en wij zijn dus van Casema naar Wanadoo naar Orange naar Online naar Ziggo gegaan. Inmiddels werkt mijn router niet meer omdat ik geen idee meer heb welke instellingen ik hiervoor moet gebruiken. Via de helpdesk helpt het ook niet want dan word je ook van het jastje naar de muur gestuurd. Iemand nog enig idee welke instellingen ik moet gebruiken?????
 
grizzler
Ietwat lastig zonder meer informatie...

Wat werkt er niet meer? Als je DHCP gebruikt (automatisch IP-adres verkrijgen) zou een en ander min of meer vanzelf weer op gang moeten komen als je de router reset.

Wat voor merk/type router is het?
 
djbabe
nou het kostte wat moeite maar inmiddels werkt het weer Smile
bedankt voor de reaktie!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router instellingen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen : 4 07-03-2016
Advertentie