obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
LG Bello
eechoud
Ik heb sinds kort een smartphone LG Bello. Ik heb Ziggo mobiel. Na het instellen van mijn smartphone gebeurt het volgende.
Als ik thuis Wifi inschakel krijg ik na 10 minuten een melding dat ik geen verbinding meer met internet heb dus kan ik geen mails overhalen en niet op internet. Schakel ik Wifi uit en weer aan dan gebeurt na 10 minuten hetzelfd. Scvhakel ik Wifi uit heb gewoon internetverbinding.
Kom ik op locaties waar b.v. KPN provider is het ik dan probleem niet. Ook op locaties waar Free Wifi is ook geen probleem.
Thuis SIM kaart van een KPN klant ingevoerd en ook normale verbinding met internet.
Ik heb diverse malen met Ziggo gebeld maar zonder resultaat. Schuiven alle schuld naar LG en LG doet vice versa. Smartphone werkt op andere locaties prima.
Ten einde raad heb ik besloten over te stappen naar een provider die gebruik maakt van KPN netwerk.
Ook het instellen van Wifi spots is mislukt.
Wie heeft dezefde problemen met een LG Bello in combinatie met Ziggo
groetjes
Mr. Golf
 
Black Tiger
Als je toch al besloten hebt om over te stappen, is je vraag dan puur om te kijken of je de enige bent met dit probleem?

Verder is het misschien ook handig om aan te geven of je gebruik maakte van de gewone wifi of van wifispots.
Dat zou eventueel bij gebruik ook nog verschil kunnen maken.

Maar het is wel een vreemd probleem inderdaad.
Greetings, Black Tiger
 
eechoud
Ik heb gebruik gemaakt van de gewone WiFi en niet van wifispots.
Als je Googled ziggo. Lg bello wifi probleem kop je bij ziggo gebruikers en dan zijn er nog gebruikers van lg bello die hetzelfde probleem hebben
 
Black Tiger
Komt inderdaad vaker voor.
Volgens een ander forum zou het komen door de manier waarop LG android 4.2.2 geimplementeerd heeft. Dat was bij iemand opgelost met een upgrade.
Dat was niet voor een Bello overigens.
Het lijkt er inderdaad wel op dat het een typisch LG probleem is in combinatie met Ziggo. Andere toestellen hebben dat probleem zo te zien niet.
Maar het is ook apart dat het bij andere providers wel gewoon werkt met de Bello.

Als er geen upgrade voor de Bello beschikbaar is zou ik niet durven zeggen wat er nog aan te doen is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LG Bello', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie