obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Smartcard moet hersteld worden
TOJAVEEN
Smartcard moet hersteld worden , aldus melding op mijn TV en de monteur die ook is geweest.
Betreft:
Klantnummer xxxxxxxx
Smartcardnummer 4278 xxxx xxxx

Probleem: Mij smartcard moet blijkbaar hersteld worden.

Ik heb daarover 3x telefonisch contact gehad met klantenservice, het laatst op 24 aug.
Nadat op die dag de monteur geweest was. Die laatste keer was na 3 kwartier batterij van mijn telefoon leeg.
Twee keer zou klantenservice mij doorverbinden met een andere afdeling, maar dat is dus 2 keer niet gelukt.
De monteur heeft nieuwe modem geïnstalleerd en de TV instellingen in orde gemaakt. Helaas kwam er melding van
(IK GELOOF) E 30-4 en ik moest 30 minuten geduld hebben. Na 1 ½ uur geen resultaat en toen dus vergeefs gebeld met klantenservice.
Nu probeer ik het op deze manier – ik hoop dat iemand de moeite neemt het probleem op te lossen.

N.B.1: Klantenservice zegt telkens dat smartcard niet op dat adres staat – maar telefonisch activeren geeft als melding dat de card al wel
geactiveerd is. Hij heeft het eerder ook gewoon gedaan. Misschien speelt mede een rol dat administratief het abonnement staat op:
Havenstraat xx,
xxxx –Alphen aan den Rijn

N.B. 2: De website van Ziggo biedt helaas geen mogelijkheid een emailbericht te sturen naar klantenservice.

Met dank en vriendelijke groet,
A. van Veen
Gewijzigd door Black Tiger op 25-08-2015 15:24
 
Black Tiger
Beste Tojaveen.

Dit is geen forum van Ziggo zelf, dus ik heb even de belangrijke prive gegevens die beter niet online kunnen staan verwijderd of onherkenbar gemaakt.

Tevens heb ik Ziggo Webcare op jouw vraag gewezen, hopelijk kunnen ze spoedig iets voor je betekenen.
Greetings, Black Tiger
 
TOJAVEEN
Bedankt Black Tiger. Ben benieuwd naar reactie van Ziggo Webcare.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard moet hersteld worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
deactivatie van smartcard!!?? Klacht over Ziggo : 7 02-09-2017
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo : 5 25-06-2017
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Ziggo smartcard Algemeen : 2 19-01-2016
Geen smartcard nodig, 46 zenders ongecodeerd bij ziggo Ziggo nieuws : 8 11-10-2015
Advertentie