obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Smartcard traag
LtB
Als ik beneden mijn Samsung TV (ca2 j oud) aanzet, start hij op. Verder niks mis mee. Andere (commerciele) zender: dito. Smartcard dateert uit Hunax-tijd,10 j geleden.
Boven ook een Samsung TV, ook 2j oud, met smartcard samen gekocht Mediamarkt.
Als ik die aanzet,komter steevast een melding van de smartcardmodule, dat hij bezig is met veriicatie. Duurt tot wel een minuut.
Als ik dan naar RTL overschakel, moetie weer een hele poos zoeken.
Soms wordt de module en/of card niet herkend, of pas na uitnemen en weer terugsteken van card en module

Waar ligt dit aan?
 
Zippo
Dat is moeilijk te zeggen. Je zou eens kunnen checken in de tv of de signaalsterktes wel groot genoeg zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
LtB
Dat heb ik ook lang gedacht. (overigens: hoe check jedat in een TV?)
Maar momenteel staan beide TVs vanwege een verbouwing boven, en delen dezelfde antennekabel (omsteken dus zo nu en dan :-) )
En nog steeds heeft grote broer geen enkel probleen,en mijn kleintje wel.
 
Zippo
Ik dacht dat je die kon vinden in een verborgen menu. Zoek maar eens op merk en type. Google Search: hidden menu samsung tv

En check ook of er firmware updates beschikbaar zijn voor je tv. Dat kun je wel in het normale menu vinden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
deactivatie van smartcard!!?? Klacht over Ziggo : 7 02-09-2017
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid : 2 20-09-2016
Ziggo smartcard Algemeen : 2 19-01-2016
Snelheid traag Snelheid : 8 06-12-2015
Advertentie