obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Nu dit na leuk abonnement
gabriel1949
Vanaf 3-08-2016 toen de testen nog met draadloos ofwel Wi-Fi was de snelheid al naar 78 gezakt. Heden middag 06-08-2016 bedraad (o en goedgekeurd snoer) is de snelheid 94.93Mbps en 14.80 Mbps
Het was tot zeg maar dinsdag 2-8-2016 net boven de 150.2 en 15.01 dus geweldig.
Volgens mij is er op dinsdag = woensdag een upgrade geweest of iets van dien aard want de Horizon gaf streepjes aan in plaats van tijd.
op 2 -8-2016 is ook het uitgebreide zenderpakket geactiveerd TV-Royaal plus een contract voor een jaar minimaal.
Allemaal leuk, maar een verschil van 50 Mbps is te groot,

En als men dan mij wijsmaakt dat er in Franeker de snelheid nog lager is, dan geven ze een stom antwoord

Ik heb alle stekkers eruit gehad. Wi-Fi opnieuw laten zoeken, Kortom alles wat nodig voor je Ziggo gaat lastigvallen

Maar, om duidelijk te zijn - de snelheid was goed tot plm. zondag 31-07-2016 (plm. ofwel ik houd niet alles iedere dag in de gaten.


Bij de laatste testen heb ik de Horizon uit gedaan, puur een kwaliteiten kabel aangesloten op het modem ( en daar de stroom eraf gedaan en weer opgestart)

Dat ik hoop dat een deskundige met hart voor de zaak mij hierin kan helpen
Gewijzigd door gabriel1949 op 07-08-2016 19:43
 
Matty
Beste Gabriel,

Als ik het goed begrijp en dan moet ik het even een aantal keren lezen dan heb je problemen met je snelheid van je internet?

voorheen was het 150 down en 15 up ? mogen we dan aannemen dat je ook dat pakket hebt?

nu ineens is het gezakt naar 100 down en 14 up ?

en toen je de helpdesk daarover belde zeiden ze dat het in franeker nog erger was?


is je opstelling dat je horizon box ook het internet geeft of it er nog een modem tussen ?

Met vriendelijke groet
Matty
 
gabriel1949
Bedraad geeft hij ook maar goed 98 aan,
Alles uitgezet, zoals Horizon - Tablet - Smartphone -- maar nee hoor, geen verbetering

Gemeten met Ookla en daar was het net 94.43 en 12,29

Dan een App. op Window 10 geprobeerd zijnde PRO:WiFi Analyzer en die geeft aan 49 a 52 dBm aan, dus ook verre van goed.

Buren erop, kan niet

Door de zeer veel vertrouwelijke gegevens heb ik alles met betaalde software werkende.

Is er wat veranderd de laatste 6 weken, nee - de laptop zit maar 4 a 5 meter van de Modem

Stekker eruit, uit gezet, Wi-Fi knop ingedrukt etc. dus alle beginsel wat iemand van Ziggo je adviseert gedaan

Onbegrijpelijk terwijl alles perfect werkte
Opvallende zaken die voor mij ......... het antwoord kunnen zijn:
upgraden de Horizon
misschien is er wat veranderd bij of door Ziggo met activeren van TV Royaal
 
Matty
Hoi,

Dan zou ik zeggen als je het met 2 verschillende kabels en 2 verschillende apparaten hebt geprobeerd moet je probleem wel in je modem of daarachter zitten (dus richting ziggo)

En dan kan alleen de helpdesk je helpen.

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nu dit na leuk abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws : 1 03-04-2017
Nieuw abonnement Klacht over Ziggo : 2 20-08-2013
UPC komt dit jaar met 500Mb/s internet abonnement Snelheid : 3 11-05-2013
E100-4 op 2 ziggo kaarten bij een Z-2 abonnement Algemeen : 8 28-01-2013
Advertentie