obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Netflix op Horizonbox (kanaal 150 en via de App)
kezeltje
Wanneer ik via kanaal 150 dan wel via de app, naar Netflix wil kijken, wordt het heel langzaan geladen (soms helemaal niet) en geeft het beeld vaak blokken.
Alle andere kanalen hebben geen blokken.
Zijn er meer klachten over de traagheid van Netflix via de HB?

jAn
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Matty
Hoi Jan,

Ik heb even gekeken bij mijn eigen horizon box en ik moet zeggen dat ik geen verschil zie met netflix via smart tv (ook gewoon een app), mijn computer of mijn tablet...

Waar het dan aan ligt geen idee eigenlijk? is het ook blokkerig / traag als je via je computer kijkt ?

Groeten,

Matty
 
kezeltje
Ha Matty,
bedankt voor je respons.
Ik ben gelijk even gaan kijken.
Met de Samsung smartphone via Chromecast gaat goed. (dat wordt volgens mij via het internet, door het modem op LAN gezet en via een AP en WiFi naar de chromecast-dongle gestuurd).
Dan de HB: via de App bleef het beeld hangen op de rode letters van netflix.
Via kanaal 150 kon ik wel via mijn profiel een film kijken, maar het laden duurde erg lang, en de eerste paar minuten bleef het blokkerig en hakkerig (geluid en beeld stopte even en ging weer verder). Na een minuut of 5 leek het beter te gaan, met af en toe wat blokjes in beeld. Totdat plots het cirkeltje met 25 % erin weer ging draaien.
Na een 10-20 seconden ging weer even verder, maar na een paar minuten stopte het helemaal en kreeg ik plots NOS-nederland 1 in beeld.
de diagnose gaf aan dat het signaal bijna uitmuntend is en de BER helemaal naar rechts (=geen errors).
Na een shut down (met de schakelaar op dea chterkant van de HCool en een restart lijkt het erop dat alles goed functioneert.
De harde schijf van de HB is slechts 6% gebruikt.
Tussen het modem en de HB heb ik een Tratec versterker .

Zou het met een volle cache (in de HCool te maken kunnen hebben??

Groet,
jAn
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Matty
Hoi Jan,

Ja zoiets zou kunnen, ik heb geen idee hoe die hb exact werkt vind het een leuk ding maar heb er wel al een aantal versleten (ben blij dat hij van ziggo is en niet van mijzelf Smile )

raar dat app en kanaal 150 andere weergaven gaf want het lijkt mij dat kanaal 150 gewoon de app trigger't, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk Smile

Blij dat het weer werkt voor je..

Groeten,
Matty
 
fschop
Wij hebben de laatste maand ontzettend veel last van blokken en haperingen van Netflix via de Horizon box. Zowel via de app als via kanaal 150.
 
kezeltje
de netspanning van de HorizonBox voor 10 seconden er af halen.
daarna weer inschakelen.
dat werkte bij mij tenminste wel.
succes,
jAn
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix op Horizonbox (kanaal 150 en via de App)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
netflix Klacht over Ziggo : 4 29-12-2017
Horizonbox Update Firmware : 6 19-12-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
storing 4G signalen op humaxbox en horizonbox Klacht over Ziggo : 3 01-02-2017
Advertentie