obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Blokkeer anonieme oproepen
ponskaart
Ik wil anonieme oproepen blokkeren.
Volgens de Ziggo website kan dit : www.ziggo.nl/klantenservice/nummerblokkade/#verder/anoniemenummersblokkeren
Na activatie zou je dit met *141 en #141 kunnen in- en uitschakelen ( kosten 1,15 per maand)
Ik heb dit aangevraagd bij de klantenservice. Het zou geregeld worden. Enkele weken later werkt het nog niet en word ik door de klantenservice naar de technische hulplijn verwezen.
Vandaag de technicus mbt telefonie aan de lijn gehad die zegt dat hetgeen ik vraag onmogelijk is bij Ziggo telefonie.
Wie moet ik geloven: de website van Ziggo of de technicus die zegt dat wat op de website staat onmogelijk is?
 
Black Tiger
De link die je plaatst werk niet (meer).
Ik kan zo ook op de website nergens terug vinden of dit nog mogelijk is.
Wel las ik op een ander forum iemand met exact hetzelfde probleem, waarbij de helpdesk ook geen uitsluitsel kon geven.

Ik heb daarom Webcare voor je op je vraag geweten, die kunnen en weten meer en kunnen je vast en zeker met meer zekerheid hiermee verder helpen.

Denk er echter wel aan dat ziekenhuizen en huisartsen over het algemeen ook met anonieme nummers bellen bij belafspraken en uitslagen.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Hi,

Gezien je abonnement en adres in je profiel, gaat het om 'oud' Ziggo gebied. De optie is helaas alleen beschikbaar in 'oud' UPC gebied. Op de website is dit helaas niet duidelijk aangegeven. Ik ga er achteraan. Sorry voor het ongemak!

Groet,
Ben - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokkeer anonieme oproepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie