obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ExpressVPN
Bokskabouter
Beste Gebruikers Wink

Heb ExpressVPN nu maar krijg het met geen mogelijkheid werkende. Iemand ervaring met deze service?

Groet Paulus
 
Bokskabouter
ja
 
Bokskabouter
hey Kerel!

Heb de tuts nog een keer doorgenomen (en warempel kreeg het werkende) heb windows 7 ubee 3226 router, maar nu valt ie af en toe uit of weg zonder aanwijsbare reden.

Ben er nu achter dat ik twee netwerkverbindingen moet hebben, 1 bedrijfsnetwerk met de expressvpn data en 1tje thuiswerk met de ziggo data.

bedrijfsnetwerk expressvpn heeft elke keer een ander ip, ik dirigeer die wel naar Nederland altijd, dit ivm Lastpass die ik zo heb ingesteld dat ie enkel toestaat dat er vanuit Nederland wordt ingelogd. Verder heeft de ziggo verbinding altijd 192.168.0.1 als gateway, dns server, dhcp en het ip4 adres is altijd 192.168.0.2 (en deze combinatie werkte gisteren een hele tijd, verder weet ik er niet voldoende vanaf om hardop te kunnen roepen dat deze instellingen correct zijn en ziggo is altijd goed ter wille en ter hulp maar die konden me niet zeggen of deze thuisnetwerk instellingen de juiste zijn)

Maar ja ik was online en heb niet voldoende kennis om die routerconfiguratie helemaal door te spitten. Ik hoop dat je wat aan deze info hebt (heb vpn uit moeten schakelen omdat ik anders niet online kom, dit had ik zo ingesteld en gisteren werkte dit nog)

Groet Paul
 
Bokskabouter
Oh ja dit las ik terug in mijn router logboek ik wet niet of dit relevant is (het lijkt me niet meer dan een ziggo poging onderhoud te plegen aan mijn router maar ik zet remote log etc altijd uit en af ivm veiligheid)

2017-11-05 22:24:55 [CRITICAL] No Ranging Response received - T3 time-out
2017-11-05 22:24:56 [CRITICAL] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ExpressVPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie