obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020
Zippo
AbonnementPrijs per maandPrijs per 1 juli
Alles-in-1 Start € 52,00 € 54,00
Alles-in-1 Complete € 67,00 € 69,00
Alles-in-1 Max € 87,50 € 89,50
Internet Start & TV Complete € 60,45 € 62,45
Internet Start & TV Max € 72,90 € 74,90
Internet Complete & TV Start
 € 62,45 € 64,45
Internet Complete & TV Max € 79,45 € 81,45
Internet Max & TV Start
 € 70,00 € 72,00
Internet Max & TV Complete € 75,05 € 77,05
Internet Giga & TV Max € 99,50 € 99,50
Kabel TV € 18,70 € 19,95
Kabel TV en Bellen € 32,70 € 33,95

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Maar liefst weer 2 euro. Elk jaar weer omhoog.
Begint nu toch aardig duur te worden onderhand.
Jammer dat glasvezel twee straten verder wel ligt en hier nog niet anders was het toch eens tijd om over te stappen.
Greetings, Black Tiger
 
ArsLP
Ik heb de boel opgezegd bij Ziggo, vanaf 1987 al kabel tv en toen via @home internet bij hun genomen.... nu 33 jaar later weg bij deze club per 1 juli....ik vind het wel goed zo. Ik heb onbeperkt mobiel internet en maak wel van mijn mobieltje een hotspot.
Modem: Cisco EPC3925
 
Black Tiger
Ik kan het me helemaal voorstellen ArsLP.
Het begint de spuigaten uit te lopen. Ik ben al v.w.b. kabel tv en toen ze met kabel internet begonnen ook vanaf het begin. Ben er een paar jaar tussenuit geweest toen ze opeens mail poort 25 dicht zetten en geen alternatief boden.
Nadien weer teruggekomen voor internet.
Dus ben er ook a zo lang klant, maar begin ook genoeg te krijgen van die verhogingen.
Als hier glasvezel had gelegen was ik al lang overgestapt. Maar ADSL is voor mij niet te pruimen helaas. Dus nog maar even volhouden of we gaan terugschakelen naar een lager pakket met internet en TV. Het wordt te gak.
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Het lijkt wel kartelvorming,eerst KPN en Ziggo volgt.
En nog steeds een lage uploadsnelheid,want de klant wil geen hogere uploadsnelheidCry
Overstappen naar een andere provider is geen optie,het alternatief is ADSL.
Er is hier helaas geen glasvezel.
 
Black Tiger

Bitfreak schreef:

Het lijkt wel kartelvorming,eerst KPN en Ziggo volgt.
En nog steeds een lage uploadsnelheid,want de klant wil geen hogere uploadsnelheidCry

Volgens mij is dat iets wat ze zelf denken en is dat nooit echt aan de klant gevraagd. Of de meeste mensen interesseert het niet omdat ze het niet gebruiken. Handige methode om het dan niet te hoeven opschroeven.
Hier helaas ook alleen ADSL, twee straten verder ligt glasvezel want nieuwbouw. Als ze nu even wat van die kabeltjes zouden doortrekken..... zucht....
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
Vreemd, ik kreeg net de maand afrekening en ik betaal al maanden 51 euro ipv van de 52 euro in het schema hierboven Frown
Stja Annoying
 
Black Tiger
Nou da's boffen dan. Niks zeggen.
Hopelijk is het straks na de verhoging dan voor jou ook 53 euro en geen 54. Smile

We kunnen niet allemaal geluk hebben he. Cool
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
Ooohhhh ik zie het al, 52 euro als je ook telefoon heb ( alles in 1 start ) en dat heb ik dus niet Smile
Stja Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 juli 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Advertentie