Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Humax kastje valt steeds uit
imadman
Mijn moeder (86) heeft nog een Humax decoder en die valt de laatste paar weken steeds uit, grootste probleem is dan dat ik of één van mijn zussen / broer erheen moeten om de stroom eraf te halen en er weer op doen. Ze zit in een rolstoel en kan dit zelf niet.
Tevens hapert de afstandsbediening en werkt de 1 en 2 niet meer :-(

Hoe kan ik aan een nieuwe decoder komen. Ik heb het geprobeerd via de chat maar nu komt steeds de AI bot met rare opties (netwerk scannen ed.) Ze heeft op de slaapkamer een LG-televiesie met CI-Module en daar heeft ze nooit problemen.

MisterSenseo
Nou dat was niet zo heel moeilijk zoeken, bij bol.com zijn ze gewoon nieuw te koop.
https://www.bol.com/nl/nl/p/humax-irh...e_shopping
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

imadman

MisterSenseo schreef:

Nou dat was niet zo heel moeilijk zoeken, bij bol.com zijn ze gewoon nieuw te koop.
https://www.bol.com/nl/nl/p/humax-irh...e_shopping

Scherp antwoord zeg :-(Stress, ze huurt een Humax kastje bij Ziggo en zou nu een nieuwe moeten kopen omdat hij telkens uitvalt.

MisterSenseo
Oké een huurdecoder, dat stond er niet bij.
In dat geval bent u hier verkeerd, dan is het een kwestie van Ziggo zelf bellen onder nummer 0900-1884
Wij zijn namelijk een onafhankelijk forum van gebruikers voor gebruikers.
Wél heb ik een melding verstuurd naar het Webcareteam, ik hoop voor u dat ze deze zaak oppikken.
Verder kan ik u niet helpen .....
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax kastje valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geluid next mini kastje Algemeen : 3 16-02-2025
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019