Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
verbinding valt weg bij downloaden via newsleecher
|
|
harryd |
Geplaatst op 13-08-2009 19:55
|
Activiteit Berichten: 134 Lid sinds: 06-03-2009 |
hallo sinds ik ssl (hitnews) heb ingeschakeld is alles oke en download zonder knijpen oid gr harry |
|
|
ruiter |
Geplaatst op 21-11-2009 14:25
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21-11-2009 |
Ik lees deze post en heb exact hetzelfde probleem. Gewoon internetten gaat uren goed, geen probleem, ook draadloos via 'n router geen probleem. Draadloos downloaden via Newsleechrer of Grabit geeft tussen 5-20 minuten een probleem (verbinding weg). Downloaden via UTP-kabel geen geen probleem. USB-stick eruit, er weer in, opnieuw connecten en ik heb weer internet. Ik heb SSL aangezet, zelfde probleem. Router en USB-stick zijn beide van Ziggo: Router: NetGear WN3500v2 USB-stick: NetGear WN111v2 Verder draai ik Windowns Vista x64 SP2. Heeft iemand wellicht een andere oplossing? |
|
|
dogsfun |
Geplaatst op 24-11-2009 22:49
|
Activiteit » TV + Internet Z1 » Cisco EPC3925 WiFi Berichten: 1 Lid sinds: 24-11-2009 |
Ik hoop dat ik ook mag reageren.Ik heb KPN doch heb hetzelfde probleem. Sinds enkele dagen valt internet uit als ik enkele minuten download met Grabit of Newsleecher. Verder zie ik dat het geheugengebruik dan gestegen is tot bijna 100 %. Als ik Grabit dan uitschakel verandert er niets en moet ik de stroom van de pc afhalen om opnieuw te kunnen opstarten. Download met payserver Windows 7 1GB geheugen Geheugen is misschien iets laag doch alles werkt prima, behalve dan het downloaden. Driver netwerkkaart is ook al aangepast. Wie weet een werkende oplossing? Alvast bedankt |
|
|
ruiter |
Geplaatst op 25-11-2009 09:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21-11-2009 |
Dat met dat geheugen heb ik niet. Heb je het met kabel en/of draadloos (ik alleen draadloos). |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt weg bij downloaden via newsleecher', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
horizonbox valt uit | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 2 | 07-06-2018 |
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding | Storing | : 34 | 19-11-2017 |
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag | WiFi, draadloos netwerk | : 2 | 19-11-2017 |
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren | WiFi, draadloos netwerk | : 3 | 21-06-2017 |
extra horizonbox valt weg | Ziggo Gebruikers Groep | : 8 | 24-03-2017 |
Advertentie