obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
0906 nummers blokkeren
rijkesser
Toen het nog @Home heette kon ik gewoon online mijn nummer-blokkering voor 0900 en 0909 nummers instellen.
Nu het Ziggo heet kan dit blijkbaar niet meer. Weliswaar verwijst men je via online help naar www.ziggo.nl/mijnziggo om blokkeringen in te stellen. Maar als je daar bent loop je vast omdat de aanwijzingen niet deugen.
Omdat klantenondersteuning via het online-klachtenformulier niet werkt, althans men reageert gewoon niet, vraag ik hier om hulp.
Is er iemand die het lukt om online zijn nummer blokkeringen te wijzigen? (ik bedoel dan niet je adres of tel.nr.) Laat mij het dan weten a.u.b.
Gewijzigd door rijkesser op 24-03-2009 14:56
 
MaXMhZ
Gewoon door de klantenservice laten doen zou ik denken.
 
TCP_IP
http://www.ziggo.nl/klantenservice/?question=0900%20blokkeren

Quote


Je kunt tariefnummers zelf blokkeren. Ga naar abonnement wijzigen en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Kies 'Opties' en bij het overzicht van je belabonnement voor 'Opties wijzigen'. Kies dan bij 'Nummerblokkering' het type blokkering in en klik op 'Wijzigen'. Deze wijziging kost niets. Nummerblokkering kun je ook laten activeren via onze klantenservice: 0900-1884 (lokaal tarief).
 
rijkesser

Quote

TCP_IP schreef:
http://www.ziggo.nl/klantenservice/?question=0900%20blokkeren

Quote


Je kunt tariefnummers zelf blokkeren. Ga naar abonnement wijzigen en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Kies 'Opties' en bij het overzicht van je belabonnement voor 'Opties wijzigen'. Kies dan bij 'Nummerblokkering' het type blokkering in en klik op 'Wijzigen'. Deze wijziging kost niets. Nummerblokkering kun je ook laten activeren via onze klantenservice: 0900-1884 (lokaal tarief).

Ja, deze tekst heb ik vanmiddag al diverse keren gelezen.
Maar probeer zelf maar eens uit of het werkt en meldt dan je resultaat svp
 
Decibert
Doe het anders telefonisch:
0900-1884
optie 3 (Wijzigingen) en daarna 1 (Telefoonopties).
Daar kan je nummerblokkering automatisch instellen.

Of bel de klantenservice (optie 3 en daarna 4).
 
TCP_IP

Quote


Ja, deze tekst heb ik vanmiddag al diverse keren gelezen.
Maar probeer zelf maar eens uit of het werkt en meldt dan je resultaat svp


Spijt me zeer maar ik zit niet bij Ziggo maar bij UPC, dus kan het niet voor je uittesten.
Ben op een aantal fora van www.gebruikers.eu actief, voornamelijk Online(drukst) maar wilde eens rondkijken hoe het bij andere ISP's gaat. (hobby geworden Pfft )
 
rijkesser

Quote

Decibert schreef:
Doe het anders telefonisch:
0900-1884
optie 3 (Wijzigingen) en daarna 1 (Telefoonopties).
Daar kan je nummerblokkering automatisch instellen.

Of bel de klantenservice (optie 3 en daarna 4).

Ik heb je raad opgevolgd.
Als je dan via de menu's eindelijk bij nummerblokkering
bent aangekomen krijg je te horen dat dit alleen schriftelijk kan.
Aangezien Ziggo toch niet op klanten reageert volg ik het advies maar niet op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '0906 nummers blokkeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
onbekende 0900 nummers op factuur Ziggo Gebruikers Groep : 40 02-09-2013
Ziggo en XS4ALL moeten TPB blokkeren Ziggo nieuws : 18 29-01-2012
Blokkeren internet verkeer Algemeen : 7 26-09-2011
Advertentie