Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm
|
|
kwedelange |
Geplaatst op 25-09-2010 22:36
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 25-09-2010 |
Sinds gisteren een C7140 in huis. Prachtig apparaat en prachtig beeld. Maar ik heb ook al vijf keer het eerste installatiescherm moeten doorlopen. Ook timers en andere instellingen is het apparaat dan kwijt. Daarnaast ging de C7140 ook nog eens twee keer spontaan aan. Maandag eens Samsung bellen. Update: Afgelopen nacht is de C7140 spontaan weer op eerste installatie gesprongen. Na het zoeken naar de kanalen blijft het apparaat hangen met de melding "Even geduld". Ik heb nog steeds geduld ... Gewijzigd door kwedelange op 26-09-2010 08:12 |
|
|
renevrijens |
Geplaatst op 28-09-2010 19:13
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 28-09-2010 |
Hallo Allen! Ik sluit me aan bij dit probleem, Mijn C-7140 heeft een week of 3 goed gefunctioneerd maar gaat nu bijna dagelijks terug naar 1e installatie. Ik hoopte dat 'de oplossing' ergens te vinden zou zijn op internet. Ook ik ga Samsung inschakelen, want dit is niet meer fijn TV kijken. Favorieten en geprogrammeerde opnamen zijn dan namelijk ook verdwenen! Anyway....mocht iemand meer info hebben hieromtrent dan hoop ik het hier te lezen op het forum of mijn mail: renevrijens@hotmail.com Greetz en succes allen. Rene Vrijens |
|
|
6381891 |
Geplaatst op 29-09-2010 10:43
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 31-08-2010 |
Ik heb dit topic hier gestart...en inmiddels een nieuw apparaat verder...frequentie is minder, maar zeker nog 1 of 2 keer per week terug naar 1e installatie scherm. Ik gebruik de favorieten optie (nog) niet dus, daar heb ik geen last van, maar ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. SAMSUNG!!!! GAARNE SERIEUZE OPLOSSING!!! FIRMWARE/SOFTWARE UPDATE AUB!!! ZIGGO - GAARNE SAMSUNG PUSHEN VOOR EEN OPLOSSING! Aanvulling: Na tel contact met Samsung....Moet het app weer terug sturen??? (nog) Geen software op de site beschikbaar Gewijzigd door 6381891 op 29-09-2010 11:01 |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 29-09-2010 12:33
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Wij hebben de vraag uitgezet met betrekking tot een update voor de decoder. Zodra wij hier meer informatie over krijgen zullen we dit met jullie delen. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex |
|
|
6381891 |
Geplaatst op 29-09-2010 19:57
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 31-08-2010 |
Beste Ziggo webcare team , bedankt voor jullie actie. Ik hoop dat jullie iets meer te weeg kunnen brengen bij Samsung. Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de Samsung helpdesk. En heeft mijn verkoper van de decoder, gedaan wat hij kon. Direct box omwisselen. Maarnu met het zelfde probleem, lijkt het mee toch iets meer gestructureerd probleem dan een Maandag morgen unit. Dus met zijn allen druk blijven geven naar Samsung! |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 29-09-2010 22:14
|
Activiteit Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
@6381891 Ik ben het volkomen met je eens Samsung laat steken vallen ik heb de helpdesk 2 x benaderd , kreeg idd 1 x een stom antwoord over update op website ( die is er dus nog niet ) en voor de tweede vraag heb ik nooit meer een antwoord gehad. Ja ze zijn lekker bezig bij samsung |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 01-10-2010 08:26
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ben ik blij dat ik ooit eens een Humax 5050C gekocht heb! was wel 1 malig een rip uit me lijf! maar ben er bere trots op |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 01-10-2010 10:06
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Vandaag zal er contact gezocht worden met Samsung om te kijken wat we aan dit probleem kunnen doen. Ook zouden wij graag zo veel mogelijk voorbeelden hebben van mensen die deze problemen ook ervaren. Als je dus dit probleem hebt kunt je dit hier neer zetten of even contact zoeken met onze helpdesk. PM's zijn natuurlijk ook altijd welkom. Alvast bedankt, Ziggo webteam Alex Ziggo WebCare
|
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 12-10-2010 16:08
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Update: Samsung is op dit moment bezig het probleem te herproduceren. Meer informatie hebben we nog niet gekregen van Samsung maar er wordt aan gewerkt. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 12-10-2010 22:42
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Goed om te horen dat eraan gewerkt wordt (Y) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
wifi met Samsung S20 | WiFi, draadloos netwerk | : 4 | 05-06-2020 |
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). | Ziggo nieuws | : 1 | 01-08-2019 |
koppelen van Philips TV met samsung Radio | Ziggo Gebruikers Groep | : 8 | 02-02-2018 |
Samsung SMT C7140 | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 5 | 31-10-2017 |
Advertentie