Onderwerp bekijken
Gebruik je een kaart in je pc om digitale radio en tv te ontvangen van Ziggo? Post dan hier ervaringen en tips.
Pagina 2 van 2: 12
|
Tv kijken op raspberry pi
|
|
techboy |
Geplaatst op 16-06-2014 11:41
|
![]() Activiteit ![]() » Rosendaal » TV + Internet Z2 » Ubee EVW321B WiFi » cisco » TV Standaard » Humax IR-FOX C Berichten: 11 Lid sinds: 08-05-2014 |
Heb er uiteindelijk toch maar voor gekozen een Pi aan te schaffen. Vooral op basis van het artikel en omdat ik dit dan via airplay kan doen. Ik heb de App op mijn telefoon staan en stream hier vandaan dan gewoon naar de tv! Echt een aanrader! Nu nog een beter meubel regelen en ik ben 100% tevreden. De eerste wedstrijd van het WK is er al op bekeken en het heeft geholpen! ![]() Dan wat betreft het meubel iemand hier nog tips. Ik wil een soort meubel zoals hier onder: ![]() ![]() |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 16-06-2014 18:04
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2249 Lid sinds: 02-01-2007 |
Laat anders iets op maat maken. Zoek een locale meubelmaker/timmerman.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv kijken op raspberry pi', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP | Ziggo nieuws | : 1 | 13-06-2018 |
TV terug kijken laptop | Algemeen | : 7 | 10-04-2017 |
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 1 | 15-02-2017 |
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 6 | 07-12-2016 |
TV kijken met de Horizon mediabox in standby | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 8 | 22-09-2016 |