Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm
McBeukie
Ben benieuwd we wachten maar weer af... Overigens nog steeds geen antwoord van de samsung helpdesk gehad hahaa ik weet al niet eens meer wat ik gevraagd had.

Undertaker
Raar, ik heb alleen maar lof over de desk van Samsung, ben keurig geholpen en alles is keurig afgehandeld.

6381891
Ziggo Webcare - bedankt voor het opvolgen - ik hoop wel dat jullie er achteraan blijven zitten....

We zijn inmiddels de routine gewoon aan het worden..zeker 3-4 x week even door het intall scherm heen :-(

En ik maar aan het thuis publiek beloven...er komt snel een fix....Toch?

groet
Ronald

renevrijens
Ja mensen met hetzelfde probleem.
Ik geef hier thuis ook meermaals beloften af dat eraan gewerkt wordt, maar het blijft een hardnekkig probleem.

Het was afgelopen weken erg rustig, ik heb lang niet meer hoeven instellen vanaf eerste installatie, maar nu vanavond was het weer zo ver. Ik geloof dat ik destijds was gebleven bij 24 keer. Nou dit was de 25e keer.
Het enige wat Samsung kan doen om dit te recht te zetten, en vertrouwen terug te winnen is een call-back actie. (Zoals Philips met Senseo deed)
Voor mij is het vertrouwen in dit merk ernstig aangetast, terwijl ik hier alleen al in de huiskamer 5 apparaten van samsung tel.

Groet,
Rene Vrijens

renevrijens
Beste lotgenoten,

Samsung liet mij afgelopen week weten dat ik de decoder kan retourzenden voor reparatie.
Dat zal ik dus ook gaan doen.
Vorderingen van jullie verneem ik graag hoor !!

Rene

6381891
Hi Rene,

bedankt voor je update...is deze retour actie via de Samsung helpdesk, of via je leverancier?

Het gebeurd bij mij toch zo'n 2 a 3 keer per week... Sad

gr

Ronald

Ramirez
Ik heb de Samsung SMT-C7140A 2 weken geleden gekocht.
Als het toestel werkt is het beeld erg goed, maar ook ik heb last van de voortdurende reset.
Nadat je de installatieprocedure hebt gedaan werkt alles weer goed tot 1 a 2 dagen later......reset!

Vandaag weer op eerste installatie, procedure gestart, maar bij het scannen van de zenders loopt de zaak vast. Ik krijg een melding "Even geduld....", maar er gebeurt helemaal niets meer.
Gebeld met Samsung: stuur maar op ter reparatie.....zucht

Ik zal het toestel morgen opsturen, maar het lijkt er toch wel sterk op dat dit toestel een structurele fout heeft.Frown

Ramirez

6381891
Hi Ramirez,

als hij vastloop[zaols jij beschrijft, helpt meestal de aan/uit knop. Of dit heeft tot nu toe bij mij geholpen.

Het valt me overigens op dat als ik de 7140 aan hou, dan gebeurd het niet meer. Meestal zet ik hem nu op Radio als ik geen TV kijk. (waardoor de HDD niet gebruikt wordt, althans ik hoor het niet, dus minder energie verbruik). Dus ik scahkel hem niet meer af via de remote.

Een work around, maar goed ik ben nog steeds in naieve afwachting van een software fix.... Smile

Ronald

Ramirez
Aan- en uitzetten heb ik en paar keer geprobeerd, maar het toestel bleef vastlopen bij de installatie.
Het scannen loopt tot 100% en dan komt de melding.
Als ik de reparatie terug krijg (of een nieuwe hoop ik), dan zal ik jouw optie ook eens proberen.

Thx,

Ramirez

6381891
Hi Ramirez, ik hoop dat je na de reparatie de workaround niet meer nodig hebt! Grin

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Advertentie