Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Kabelinternet
|
|
amstel |
Geplaatst op 11-10-2009 21:19
|
Activiteit Berichten: 29 Lid sinds: 07-10-2009 |
Ik heb ziggo gemaild en heb een mail terug, daarin staat hetvolgende: Ze zullen ons probleem doorsturen naar de technische dienst van Ziggo, en ze willen proberen het probleem op te lossen, als ze meer weten zouden ze een mailtje sturen of bellen. ik zal jullie ook op de hoogte houden |
|
|
flamke |
Geplaatst op 12-10-2009 10:00
|
Activiteit Berichten: 59 Lid sinds: 07-10-2009 |
Weetje wat je ook had kunnen doen een starters pakket ophalen bij mediamarkt. of andere zaak daar bij jou in de buurt. Dan kun je gelijk kijken of het werkt. kost niets Tevens hoef je dan niet te wachten om aangesloten te worden. Je sluit je modem aan je belt naar ziggo technise dienst en je vraagt of ze je modem willen activeren. En binnen 5 minuten heb je internet zo heb ik het ook al een paar keer gedaan bij verschillende mensen. En je hoeft niet te wachten tot dat je de brief met inlog gegvens thuis hebt. |
|
|
timbo25 |
Geplaatst op 12-10-2009 14:24
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 07-10-2009 |
Quote flamke schreef: Weetje wat je ook had kunnen doen een starters pakket ophalen bij mediamarkt. of andere zaak daar bij jou in de buurt. Dan kun je gelijk kijken of het werkt. kost niets Tevens hoef je dan niet te wachten om aangesloten te worden. Je sluit je modem aan je belt naar ziggo technise dienst en je vraagt of ze je modem willen activeren. En binnen 5 minuten heb je internet zo heb ik het ook al een paar keer gedaan bij verschillende mensen. En je hoeft niet te wachten tot dat je de brief met inlog gegvens thuis hebt. x2, dat is een hele goede |
|
|
timbo25 |
Geplaatst op 21-10-2009 04:04
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 07-10-2009 |
Quote amstel schreef: Ik heb ziggo gemaild en heb een mail terug, daarin staat hetvolgende: Ze zullen ons probleem doorsturen naar de technische dienst van Ziggo, en ze willen proberen het probleem op te lossen, als ze meer weten zouden ze een mailtje sturen of bellen. ik zal jullie ook op de hoogte houden Misschien kan je die vraag ook hier eens stellen? http://ziggo.gebruikers.eu/forum/inde.../index.php |
|
|
amstel |
Geplaatst op 29-10-2009 12:32
|
Activiteit Berichten: 29 Lid sinds: 07-10-2009 |
nou, ik heb een neef en die werkt bij een of andere ziggo company, ik heb nu aan hem gevraagd of hij daar eens rond wil vragen. maar daar zeggen ze dat op mijn adres maar 5mb beschikbaar zou zijn? is dit mogelijk? als ik 50mb bestel dat ik dan maar 5 zou krijgen? verder hefet ziggo nog steeds geen reactie gegeven of he tnu ondertussen beschikbaar is door mijn telefoon-kabel. |
|
|
timbo25 |
Geplaatst op 29-10-2009 16:08
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 07-10-2009 |
Quote amstel schreef: nou, ik heb een neef en die werkt bij een of andere ziggo company, ik heb nu aan hem gevraagd of hij daar eens rond wil vragen. maar daar zeggen ze dat op mijn adres maar 5mb beschikbaar zou zijn? is dit mogelijk? als ik 50mb bestel dat ik dan maar 5 zou krijgen? verder hefet ziggo nog steeds geen reactie gegeven of he tnu ondertussen beschikbaar is door mijn telefoon-kabel. Het signaal is gewoon aan/uit, niet zoals ADSL waar de snelheid door de afstand wordt beïnvloed. Dus 50Mbit moet dan gewoon kunnen, als ze genoeg capaciteit in de wijkcentrale zetten. |
|
|
amstel |
Geplaatst op 29-10-2009 17:53
|
Activiteit Berichten: 29 Lid sinds: 07-10-2009 |
gelukkig, dat d8 ik al maar mijn neef zou max. 5mb. dan zal hij t wel over ADSL hebben gehad. |
|
|
amstel |
Geplaatst op 13-11-2009 17:45
|
Activiteit Berichten: 29 Lid sinds: 07-10-2009 |
weer een update, naar flink wat gezeik hier en daar ben ik er nu eindelijk achter wat er aan de hand is, onze ziggo kabel is verouderd, en ze doen geen alles in 1 paketten meer in zo`n verouderde kabels, dus nu zullen ze weer met ons contact opnemen (hoop snel genoeg) heeft iemand ervaringen met zo`n verouderde kabel en wat de kosten zouden kunnen zijn voor een vernieuwing en hoe dit en z`n werking gaat ? BVD |
|
|
rovri |
Geplaatst op 15-11-2009 14:38
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 13-08-2009 |
Ja wij hebben destijds Alles in 1 Extra aangevraagd. Bleek over verouderde kabel te lopen. Deze was vochtig waardoor er een knoop in de lijn zt. Dat is een dipje op de reflectie meter van de engineer. Binnen twee dagen stond Teletronika op de stoep om een en ander kosteloos te vervangen. Vanaf de wijkkast naar ons huis. Het enige wat mogelijk tot kosten zou kunnen leiden is een gebroken tegel of iets dergelijks. Wij hebben dat overigens toen niet gedaan omdat we op vakantie gingen, maar een razendsnelle service toch? |
|
|
amstel |
Geplaatst op 15-11-2009 18:55
|
Activiteit Berichten: 29 Lid sinds: 07-10-2009 |
wij hebben nog niets van ziggo gehoord, maar ik ga er vrijdag als we dan nog niets gehoord hebben even heen mailen voor hoelang het zou duren dan? wij willen het zo snel mogelijk want eind december moet het eigenlijk klaar zijn in verband met verbouwingen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelinternet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kabelinternet van Ziggo binnen enkele jaren nog 20 keer sneller | Ziggo nieuws | : 5 | 24-09-2013 |
Snelheid bij kabelinternet van ziggo. | Snelheid | : 13 | 25-03-2010 |
Advertentie