Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Kabelinternet
amstel
Ik heb ziggo gemaild en heb een mail terug,
daarin staat hetvolgende: Ze zullen ons probleem doorsturen naar de technische dienst van Ziggo, en ze willen proberen het probleem op te lossen, als ze meer weten zouden ze een mailtje sturen of bellen.

ik zal jullie ook op de hoogte houden
 
flamke
Weetje wat je ook had kunnen doen een starters pakket ophalen bij mediamarkt. of andere zaak daar bij jou in de buurt.

Dan kun je gelijk kijken of het werkt. kost niets
Tevens hoef je dan niet te wachten om aangesloten te worden.
Je sluit je modem aan je belt naar ziggo technise dienst en je vraagt of ze je modem willen activeren.

En binnen 5 minuten heb je internet zo heb ik het ook al een paar keer gedaan bij verschillende mensen. En je hoeft niet te wachten tot dat je de brief met inlog gegvens thuis hebt.


 
timbo25

Quote

flamke schreef:
Weetje wat je ook had kunnen doen een starters pakket ophalen bij mediamarkt. of andere zaak daar bij jou in de buurt.

Dan kun je gelijk kijken of het werkt. kost niets
Tevens hoef je dan niet te wachten om aangesloten te worden.
Je sluit je modem aan je belt naar ziggo technise dienst en je vraagt of ze je modem willen activeren.

En binnen 5 minuten heb je internet zo heb ik het ook al een paar keer gedaan bij verschillende mensen. En je hoeft niet te wachten tot dat je de brief met inlog gegvens thuis hebt.




x2, dat is een hele goede
 
timbo25

Quote

amstel schreef:
Ik heb ziggo gemaild en heb een mail terug,
daarin staat hetvolgende: Ze zullen ons probleem doorsturen naar de technische dienst van Ziggo, en ze willen proberen het probleem op te lossen, als ze meer weten zouden ze een mailtje sturen of bellen.

ik zal jullie ook op de hoogte houden


Misschien kan je die vraag ook hier eens stellen?
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/inde.../index.php
 
amstel
nou, ik heb een neef en die werkt bij een of andere ziggo company, ik heb nu aan hem gevraagd of hij daar eens rond wil vragen. maar daar zeggen ze dat op mijn adres maar 5mb beschikbaar zou zijn? is dit mogelijk? als ik 50mb bestel dat ik dan maar 5 zou krijgen?

verder hefet ziggo nog steeds geen reactie gegeven of he tnu ondertussen beschikbaar is door mijn telefoon-kabel.
 
timbo25

Quote

amstel schreef:
nou, ik heb een neef en die werkt bij een of andere ziggo company, ik heb nu aan hem gevraagd of hij daar eens rond wil vragen. maar daar zeggen ze dat op mijn adres maar 5mb beschikbaar zou zijn? is dit mogelijk? als ik 50mb bestel dat ik dan maar 5 zou krijgen?

verder hefet ziggo nog steeds geen reactie gegeven of he tnu ondertussen beschikbaar is door mijn telefoon-kabel.


Het signaal is gewoon aan/uit, niet zoals ADSL waar de snelheid door de afstand wordt beïnvloed.
Dus 50Mbit moet dan gewoon kunnen, als ze genoeg capaciteit in de wijkcentrale zetten.
 
amstel
gelukkig, dat d8 ik al maar mijn neef zou max. 5mb.
dan zal hij t wel over ADSL hebben gehad.
 
amstel
weer een update, naar flink wat gezeik hier en daar ben ik er nu eindelijk achter wat er aan de hand is, onze ziggo kabel is verouderd, en ze doen geen alles in 1 paketten meer in zo`n verouderde kabels, dus nu zullen ze weer met ons contact opnemen (hoop snel genoeg)

heeft iemand ervaringen met zo`n verouderde kabel en wat de kosten zouden kunnen zijn voor een vernieuwing en hoe dit en z`n werking gaat ?

BVD
 
rovri
Ja wij hebben destijds Alles in 1 Extra aangevraagd. Bleek over verouderde kabel te lopen. Deze was vochtig waardoor er een knoop in de lijn zt. Dat is een dipje op de reflectie meter van de engineer. Binnen twee dagen stond Teletronika op de stoep om een en ander kosteloos te vervangen. Vanaf de wijkkast naar ons huis. Het enige wat mogelijk tot kosten zou kunnen leiden is een gebroken tegel of iets dergelijks.

Wij hebben dat overigens toen niet gedaan omdat we op vakantie gingen, maar een razendsnelle service toch?
 
amstel
wij hebben nog niets van ziggo gehoord, maar ik ga er vrijdag als we dan nog niets gehoord hebben even heen mailen voor hoelang het zou duren dan?
wij willen het zo snel mogelijk want eind december moet het eigenlijk klaar zijn in verband met verbouwingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelinternet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kabelinternet van Ziggo binnen enkele jaren nog 20 keer sneller Ziggo nieuws : 5 24-09-2013
Snelheid bij kabelinternet van ziggo. Snelheid : 13 25-03-2010
Advertentie