Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
leeuwin1959
Tot 20 MB is een bedroevend resultaat. terwijl ik in het begin in 2008 regelmatig 15 MB haalde! Ik zit er nu ernstig over te denken om over te stappen naar Ziggo.
leeuwin1959 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

MisterSenseo
Misschien een goed idee ja.
Dit is bijna diefstal,hahahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Gilex
Je zal niet de eerste zijn die uit onvrede bij Tele2 overstapt naar een andere provider.
Tele2 maakt er de laatste tijd nog al een zooitje van.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

leeuwin1959
Is Ziggo beter dan tele2, want daar waren ook veel klachten over. toen @Home nog van Essent was, was ik een tevreden klant, maar toen @Home zelfstandig werd verslechterde het snel. Wat ook een punt was toen, is dat als er storing was van de tv zowel gewoon als digitaal je dan ook meteen zonder internet en telefonie zat. Later heb ik gehoord dat dat niet meer zo is. \ik zou heel graag willen of dat idd klopt.

Gilex
Was altijd tevreden castel en later @home klant, maar toen kwam tele2 met een aanbod die ons destijds wel aantrekkelijk leek. Goldvision was dat toen geloof ik. in het begin wat aanloop problemen maar die waren op de duur wel opgelost. Tot ze bij Tele2 met HDtv kwamen gin het wel redelijk.
Daarna verslechterde het flink bij Tele2.
Heb het nog een klein jaar had met HDtv maar heel erg blij dat ik "weer"bij Ziggo zit nu.
Beeldkwaliteit is veel beter, internetsnelheid is beter zo zijn er nog wel mee dingen die bij Ziggo beter voor elkaar zijn.
Laten we wel eerlijk zijn elke provider heeft wel eens een probleempje ook ziggo.
Maar zet het eens in verhouding tot Tele2 dan is Ziggo een hele verbetering.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

kobus1960
Nog een ervaring qua alles, dus TV-Telefonie-Internet.
Ziggo Eredivisie.
Tele2 Jupiler league
Ook jaren ervaring met van alles bij Tele2, verder deel
ik de ervaringen met Gilex.

Feut
1291773623

dikdikkie
1303085836

Ik heb een alles in één pluspakket, maar ik haal een veel lagere snelheid. Maar volgens ziggo, ligt het niet aan hun.
Heb hun netwerkadapter al eens gebruikt maar het probleem blijft bestaan.

Edit mod; afbeelding zichtbaar gemaakt.
Gewijzigd door kobus1960 op 19-05-2011 16:00

kobus1960
Wat gebruik je aan spullen, modem - router - pc -netwerkadapters - windows of ander OS.
Graag even wat meer info. Wink

dikdikkie
Ik heb een ubee modem met netgear router RangeMax Wireless-N Gigabit Router WNR3500 v2. Op mijn laptop heb ik windows 7 pro en zit Intel(R) wireless WiFi link 4965 AGN. Ik heb ook aleens de wireless adapter die bij de router geprobeerd maar dit werkt ook niet, WN111v2.

kobus1960 schreef:

Wat gebruik je aan spullen, modem - router - pc -netwerkadapters - windows of ander OS.
Graag even wat meer info. Wink

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie