Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MaXMhZ
Inderdaad. speedtest.net zit redelijk in de buurt. In werkelijkheid liggen de prestaties van mijn lijn iets hoger. (kan ik zien met net-peeker en ubuntu system monitor).
Ik heb het abo origineel bij freeonline.nl afgesloten. Later toen FOL ermee stopte werd alles overgezet naar anno.nu.

De lijn zou maximaal 24Mb/1Mb moeten zijn (FOL specificaties van 2008).

speedtest.ziggo.nl is veel te optimistisch.
Gewijzigd door MaXMhZ op 13-06-2011 00:35

kobus1960
Yep, ik ga uit van wat SABnzbd doet met een 150Mb payserver.
Daarmee zit ik meestal op 13,5/14 stabiel, dus ook dik tevreden. Wink

steinhage
De snelheid is nog steeds bedroevend laag. Soms zelfs 1 MB, bij een Ai1E abo. Ook telefonie en zelfs televisie haperen.

Daarom gisteren met Ziggo 1200 gebeld. Alleraardigste medewerker gaf aan te kunnen zien dat we problemen hebben met internet en ook aan het telefoongesprek te horen dat er iets mis was.

Meteen een afspraak gemaakt voor een monteur. En die komt morgenmiddag. Ben erg benieuwd en zal het resultaat hier laten weten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 19 2011 20:57:13:
De snelheid is nog steeds bedroevend laag. Soms zelfs 1 MB, bij een Ai1E abo. Ook telefonie en zelfs televisie haperen.

Daarom gisteren met Ziggo 1200 gebeld. Alleraardigste medewerker gaf aan te kunnen zien dat we problemen hebben met internet en ook aan het telefoongesprek te horen dat er iets mis was.

Meteen een afspraak gemaakt voor een monteur. En die komt morgenmiddag. Ben erg benieuwd en zal het resultaat hier laten weten.

Zelfs het plaatsten van deze post levert problemen op...
Gewijzigd door steinhage op 19-06-2011 20:57

SoulSeeker
Heb sinds 26 Juni Ziggo alles in een.
Moet zeggen dat het tot nu toe prima werkt allemaal.

1371895322

ziggouser1
Heb sinds juni 2011 Ziggo Alles-in-1 Plus in Roden. Overgestapt van KPN. Overname is goed gegaan. Tevreden met snelheid en kwaliteit.
1422872136

kobus1960
Goeie berichten!
@Steinhage, heb je nog feedback hoe het afgelopen is met de monteur??

treshold21
Momenteel gemeten in Maastricht:

1523360335

MisterSenseo
Hmmmmmmmmmzzzzz..............had ik ineens om 1:15 u ineens geen internet meer,2 uur later alles weer online en wat schetst mijn verbazing ???

1634156291

Ik geloof niet dat ik iets te klagen heb..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

bond708
1682248466

Had helaas zelfde resultaat verwacht als MisterSenseo want daar betaal ik voor.
Ligt aan mijn router zegt ziggo Sad

MaXMhZ

bond708 schreef:

1682248466

Had helaas zelfde resultaat verwacht als MisterSenseo want daar betaal ik voor.
Ligt aan mijn router zegt ziggo Sad

Leuk dat ziggo dat zegt.

Om welke router gaat het?

Om 120Mb+ te halen heb je dus wel een goede gigabit router achter het Ziggo kabelmodem/ kabelrouter nodig en goede cat.5e FTP of cat.6 gigabit kabels.

Alle speedtests zijn alleen indicaties en kunnen tot wel 40% lagere snelheden dan in werkelijkheid weergeven.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie