obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
betrouwbaar ?
Sule
Het is blijkbaar niet mogelijk de dienst interactieve TV betrouwbaar te maken.
Ik heb er al diverse mails aan gewijd; krijg telkens het antwoord dat er een storing was/is en verontschuldigingen voor het ongemak !
Een vraag om een redelijke restitutie van de abonnementsprijs werd beantwoord met de mededeling dat volgens de algemene voorwaarden pas restitutie wordt verleend bij een storing van 48 uur.
Maar dat heb ik nog niet beleefd. Het is telkens dan weer dit en dan weer dat.
B.V. Vanavond stopte een film uit de tv-theek na ongeveer 45 min. Na enig in en uitschakelen liep de film weer, maar was er geen geluid.
Dat geluid bleek toen ook weg te zijn bij "net gemist"en "ooit gemist".
Ik heb het toen opgegeven en ben naar de zenders gegaan: geen probleem.
Laatst waren een aantal films niet bereikbaar; 's avonds weer wel.
Al dit soort "korte" storingen zijn vervelend; maar hoe inventariseer je die op grote schaal zodat er misschien meer druk is uit te oefenen om alle "bugs" er nu eens echt uit te halen of gedurende de kinderziekte-periode de prijs te reduceren.
Wie het weet mag het zeggen.


Nog later:

De fabrieksinstellingen van de Cisco hersteld.
Daarna draaide e.e.a. weer.
Wat gaat er nu fout ?
Het signaal ?
De signaalversterking ?
De werking van de Cisco decoder/recorder ?
Is de computertechniek in die Cisco instabiel ?
In hoeverre zorgt de signaalontvangst of de bediening voor instabiliteit ?
Als er instabiliteit ( microsoft software ?) vermoed wordt is Cisco dan sneller te herstellen ? Ik heb in het menu geen resetknop gezien.
Overigens ligt de ziggo-website er nog steeds uit.

Dank voor de aandacht en de antwoorden.

Toen een dag later lag alles er weer uit !
Gewijzigd door Sule op 07-10-2009 19:27
 
Firevaux
Hmm denk dat ik maar ff wacht met dat Interactieve TV.
IE eat ur heart out!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'betrouwbaar ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
speedtest ziggo betrouwbaar ? Algemeen : 2 21-10-2009
Advertentie