obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 11:45
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [13 stemmen]
34% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [25 stemmen]
66% [25 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Blokkeer anonieme oproepen

ponskaart
Ik wil anonieme oproepen blokkeren.
Volgens de Ziggo website kan dit : www.ziggo.nl/klantenservice/nummerblokkade/#verder/anoniemenummersblokkeren
Na activatie zou je dit met *141 en #141 kunnen in- en uitschakelen ( kosten 1,15 per maand)
Ik heb dit aangevraagd bij de klantenservice. Het zou geregeld worden. Enkele weken later werkt het nog niet en word ik door de klantenservice naar de technische hulplijn verwezen.
Vandaag de technicus mbt telefonie aan de lijn gehad die zegt dat hetgeen ik vraag onmogelijk is bij Ziggo telefonie.
Wie moet ik geloven: de website van Ziggo of de technicus die zegt dat wat op de website staat onmogelijk is?
 
Black Tiger
De link die je plaatst werk niet (meer).
Ik kan zo ook op de website nergens terug vinden of dit nog mogelijk is.
Wel las ik op een ander forum iemand met exact hetzelfde probleem, waarbij de helpdesk ook geen uitsluitsel kon geven.

Ik heb daarom Webcare voor je op je vraag geweten, die kunnen en weten meer en kunnen je vast en zeker met meer zekerheid hiermee verder helpen.

Denk er echter wel aan dat ziekenhuizen en huisartsen over het algemeen ook met anonieme nummers bellen bij belafspraken en uitslagen.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Hi,

Gezien je abonnement en adres in je profiel, gaat het om 'oud' Ziggo gebied. De optie is helaas alleen beschikbaar in 'oud' UPC gebied. Op de website is dit helaas niet duidelijk aangegeven. Ik ga er achteraan. Sorry voor het ongemak!

Groet,
Ben - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokkeer anonieme oproepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin2300:12:45
| Desmark01:07:27
| boodje01:13:11
| Ziggo Webcare01:54:51
| Zippo02:10:24
| barnhoorn04:04:14
| Gilex04:37:30
| Matty06:50:39
| Black Tiger09:02:42
| MisterSenseo10:50:30
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???