obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
abuse@vodafoneziggo.com
SaintArnoulf
Het account abuse@lacnic.net hen ik inmiddels ook voldoende tijd gegeven om te reageren. Dit account verwijst primair naar e-mailaccounts die whois.lacnic.net over ip-adres 170.70.94.208 oplevert. Via deze informatie was ik uitgekomen bij jorduna@banxico.org.mx

Over door account kreeg ik van postmaster@banxico.org.mx dit bericht:

Delivery has failed to these recipients or groups: jorduna@banxico.org.mx

Hierover heb ik bij ICANN nu melding gemaakt.

Omdat abuse@lacnic.net geen thuis geeft ga ik nu ook hostmaster@lacnic.net op de hoogte brengen. Na vijf weken vind ik na het inschakelen van poort WAN1 namelijk nog altijd dit in mijn log-bestand:

Jan 27 19:39:23 2020 System Log NSD FAIL WAN[1]
Jan 27 19:40:42 2020 System Log NSD SUCCESS WAN[1]
Jan 27 19:40:42 2020 Kernelkernel: [DOS] Block Src IP:[ 170.70.94.208] from WAN
 
Black Tiger
Ik denk dat het een of ander botje of stukje malware op de Banco server is die continue aan de gang blijft.
Een beetje hacker had al heel erg lang door gehad dat er op die poort en op dat ip adres niets te halen valt c.q. op die manier niet binnen te komen is.

Het is een slechte zaak dat voor een IP adres beheerder de abuse, postmaster en/of hostmaster adressen niet werken.

Dus prima zaak dat je daarover bij de ICANN een melding gemaakt hebt.

Normaliter zou dat wat zoden aan de dijk moeten zetten, in elk geval v.w.b. de bereikbaarheid van een abuse adres.

Ben reuze benieuwd naar het vervolg.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abuse@vodafoneziggo.com', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VodafoneZiggo start landelijke uitrol supersnel Gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-10-2019
VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’ Ziggo nieuws : 1 22-08-2018
Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers Ziggo nieuws : 1 09-08-2018
Advertentie