obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbindingsperikelen
jansmarj
Sinds 28 mei overgestapt van kpn naar ziggo met telefonie en internet.
Vanaf het begin geen email adres gekregen de monteur had wat gerommeld en toen bleek het onmogelijk om een e-mail adres aan te maken. Kreeg te horen dat ik dat tezijnertijd zou krijgen. Inmiddels reeds 6 maanden zonder e-mail adressen.

De verbinding is vanaf het begin een drama, directe verbinding met het modem betekend slechts het verlies van de verbinding een aantal maal per dag, met de bijgeleverde router verlies ik mijn verbinding overdag iedere 5 tot 10 minuten s'avonds na 10:30 gaat het als een speer (?????). Pogingen om contact te krijgen via de telefoon heb ik reeds lang opgegeven, de helpdesk legt het probleem bij de router neer die ze zelf hebben geleverd!!! Bij KPN nooit problemen gehad met de router of de verbinding (in 9 jaar niet, wat een tijden waren dat).

Merkwaardig genoeg doet de telefoon het heel aardig, "slechts" een paar keer in 6 maanden een aantal dagen geen telefoonverbinding gehad.

Overweeg serieus om in ieder geval met internet weg te gaan bij Ziggo, maar waarschijnlijk gemakkelijker om ook de telefoon maar weer mee te nemen.
 
jansmarj
geen idee, het gaat zo snel. Vandaag de hele dag tot een uur of 10 iedere twee minuten verbinding weg dan weer terug etc. etc. Als we de router (meegeleverde Sitecom van Ziggo) er tussenuit halen dan is het minder maar absoluut niet stabiel. Wat me opvalt is dat het na 11:00 s'avonds niet meer speelt. Ik werk nu vanaf 11 uur tot 1:00 en de verbinding is "pas" een keer of drie weggevallen.

Het gaat echt om internet, want het netwerk blijft benaderbaar. Ben ten einde raad want mijn kinderen moeten op hun pc's veel op internet en het is geen doen zo. Helpdesk de hele avond weer onbereikbaar per telefoon.
 
jansmarj
Bedoel je het modem want dat wordt tricky, die staat beneden. terwijl we boven werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbindingsperikelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie