Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 08-01-2013 15:30
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Dit heeft, zoals eerder al gezegd is, niets met je signaal te maken, maar de module wordt niet meer door je tv herkend. Heb je het volgende misschien al geprobeerd? Zo niet, dan kan het nog een oplossing bieden: Zet je tv uit, haal de module met smartcard uit de tv, zet de tv weer aan en wacht totdat je Nederland 1 ziet (deze moet het altijd doen, ook zonder module). Stop nu pas de module weer in de tv. Nu zou hij een melding moeten geven. Doet hij dit niet, dan is je module of het CAM deel van je televisie (dus het deel waar de module ingestoken wordt) defect. Als je deze tv nog niet zo lang hebt zou je nog kunnen overwegen om hem mee te nemen naar de dealer waar je hem gekocht hebt. Alternatief is de module bij een kennis (of winkel) testen en kijken of hij daar wel werkt.
Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Rebecca |
Geplaatst op 24-02-2013 00:39
|
Activiteit » Harlingen » 8862AK » Alles-in-1 Plus » TV Plus Berichten: 2 Lid sinds: 24-02-2013 |
Ik heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem. Vanochtend nog gewoon tv gekeken en nu kan ik alleen nog Nederland 1 digitaal ontvangen. Bij de rest van de zenders krijg ik die melding. Weet iemand hoe dit op te lossen is? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 24-02-2013 11:20
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Probeer het eens als volgt:
Ben benieuwd of dat heeft geholpen. P.s. het kan even duren voordat je iets merkt. |
|
|
Rebecca |
Geplaatst op 24-02-2013 13:10
|
Activiteit » Harlingen » 8862AK » Alles-in-1 Plus » TV Plus Berichten: 2 Lid sinds: 24-02-2013 |
Beste Zippo, OP dit moment zit ik weer naar digitale tv te kijken dus het heeft geholpen. Ook hebben we alle stekkers en kabels weer opnieuw aangesloten. Bedankt! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie