obey-robots.txt
24 September 2018, 12:07
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [17 stemmen]
34% [17 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [33 stemmen]
66% [33 stemmen]

Stemmen: 50
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd

Wozem
Beste,

Sinds enkele maanden kunnen wij geen digitale tv meer ontvangen. Nederland 1 werkt prima, echter andere zenders geven de melding 'De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd'. Voorheen werkte het allemaal prima. Wij hebben een Sony Bravia KDL32EX720 met een Neotion CI+module type PRD-MCIZ-3210 (geschikt voor ziggo, zoals erop staat), een geregistreerde smartcard op de ziggo website en we betalen Ziggo ook ;-)
Enkele maanden geleden heb ik de Ziggo klantenservice gebeld echter die kon me niet helpen destijds. Ik hoorde laatst van een vriend dat er wellicht nieuwe software voor de CA module zou kunnen zijn en probeerde daarom zojuist nogmaals via de tv de software van de CA module te updaten. Echter, deze menuoptie is momenteel weggegrijst en hij geeft de melding dat deze menuoptie alleen beschikbaar is als er een CA module geplaatst. Ik heb die module op alle vier de mogelijkheden (smartcard pijltje boven/onder, CA module pijltje boven/onder) geprobeerd, echter dit blijft onveranderd. Wat moet ik doen?

Is er iemand die ons weer aan digitale tv kan helpen?
 
data-full-width-responsive="true">
willemr
je zou de ca module eens in een andere tv moeten proberen.
doet hij het daar wel op is deze goed.
ben er nl bang voor dat je module defect is.

mvg willem
 
MisterSenseo
Heb je een UMU01 splitter in je wandcontactdoos zitten ?
Zo ja, dan kan het goed zijn dat die stuk is.
Verwijder hem en probeer je coax direct in je wandcontactdoos.
Werkt het dan wel weet je genoeg.
Dan kun je indien nog niet aanwezig beter een Tratec breedbandversterker kopen, wel duurder maar stukken beter.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Nicholas
Ik denk persoonlijk dat het niet met het signaal te maken heeft maar met de firmware van de Sony.

Kijk eens op de volgende pagina van Sony. Daar is op 11-12-2012 een nieuwe firmware uitgekomen. Grote kans dat zo het probleem opgelost is. Lees wel goed de instructies voor je de update uitvoert!! Dit verkeerd doen resulteert in een "dode" TV.

http://www.sony.n...DL-32EX720
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
kobus1960
Sinds enkele maanden kunnen wij geen digitale tv meer ontvangen.

Is dit de eerste actie die je onderneemt? Of is Ziggo hier al meer bezig
geweest?
 
Wozem
willemr schreef:

je zou de ca module eens in een andere tv moeten proberen.
doet hij het daar wel op is deze goed.
ben er nl bang voor dat je module defect is.

mvg willem


Dank voor de tip, dit wil ik proberen, echter nu zo'n extra tv vinden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 29 2012 16:38:32:
MisterSenseo schreef:

Heb je een UMU01 splitter in je wandcontactdoos zitten ?
Zo ja, dan kan het goed zijn dat die stuk is.
Verwijder hem en probeer je coax direct in je wandcontactdoos.
Werkt het dan wel weet je genoeg.
Dan kun je indien nog niet aanwezig beter een Tratec breedbandversterker kopen, wel duurder maar stukken beter.......Wink


Wij hebben hem al direct in de wandcontactdoos volgens mij. Dinsdag ben ik weer thuis, dan check ik dit.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 29 2012 16:43:19:
Nicholas schreef:

Ik denk persoonlijk dat het niet met het signaal te maken heeft maar met de firmware van de Sony.

Kijk eens op de volgende pagina van Sony. Daar is op 11-12-2012 een nieuwe firmware uitgekomen. Grote kans dat zo het probleem opgelost is. Lees wel goed de instructies voor je de update uitvoert!! Dit verkeerd doen resulteert in een "dode" TV.

http://www.sony.n...DL-32EX720


Ok zodra ik thuis ben check ik dit, echter ik herinner me dat het uitvallen van digitale tv ontvangst niet direct na een (eventueel foute) softwareupdate was, maar gewoon op een volgende dag.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 29 2012 16:49:49:
kobus1960 schreef:

Sinds enkele maanden kunnen wij geen digitale tv meer ontvangen.

Is dit de eerste actie die je onderneemt? Of is Ziggo hier al meer bezig
geweest?


Nee ik heb ziggo eerder ca 40 min aan de lijn gehad, echter die kwamen niet verder dan melden dat het aan onze huisaansluiting kon liggen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 29 2012 16:49:52:
kobus1960 schreef:

Sinds enkele maanden kunnen wij geen digitale tv meer ontvangen.

Is dit de eerste actie die je onderneemt? Of is Ziggo hier al meer bezig
geweest?


Nee ik heb ziggo eerder ca 40 min aan de lijn gehad, echter die kwamen niet verder dan melden dat het aan onze huisaansluiting kon liggen.
Gewijzigd door Wozem op 29-12-2012 16:49
 
Nicholas
Je televisie gaat niet automatisch zijn firmware updaten. Dat moet je zelf doen. Daarom gaf ik de waarschuwing erbij.

Maar vaak hebben die updates te maken met compatibiliteit van CI+. Dus in jouw geval wel handig om uit te proberen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
kobus1960
Een hele serie Sony's werken maar op Ziggo met 1 module.
Welke module gebruik je? Alphacrypt?
In het laatste geval werkt ie niet meer na updaten Sony.
 
Wozem
Ik heb inmiddels vastgesteld dat ik ook de laatste firmware update heb en dat het niet aan een splitter ligt, oog zonder splitter hetzelfde probleem. Nu iemand met ziggo vinden bij wie ik mijn co module kan testen..... Iemand tips?
 
kobus1960
Nee, alleen vraag, zie eerder antwoord.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 19 27-08-2018 10:23
Port forwarding werkt niet meer Algemeen 14 31-07-2018 18:25
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen 10 05-11-2017 20:19
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo 9 01-08-2017 21:13
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo 5 25-06-2017 09:44
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Desmark01:24:40
| Zippo04:45:29
| Gilex04:57:07
| Matty07:21:41
| MisterSenseo10:24:27
| nikki russel20:53:50
| Black Tiger21:38:14
| Ziggo Webcare23:22:00
| RobertJ 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!