obey-robots.txt
06 December 2016, 20:50
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

langzame opbouw pagina's maar goede upload en download

doolmei
Hallo,

Sinds enkele weken gaat het laden van pagina's erg langzaam. Vooral mijn startpagina.

Ik heb alles in 1 plus. Download is goed net even over de 20, upload ook goed, net over 3.

Maar de pagina's laden toch erg langzaam. Ik heb niets veranderd en geen nieuwe programma's geinstalleerd.

Ik heb een laptop met een giga router (Netgear). Al enige keren gereset.

Heeft iemand dit ook? Of een mogelijke oplossing?

bvd.

flamke
dit is bekent probleem bij ziggo. Ze zijn er mee bezig dit schijnt allemaal te maken te hebben doordat ze bezig zijn met de snelheids verhogingen door het land heen.

doolmei
Bedankt voor het antwoord. Even afwachten dus.
groet

Zippo
Test eens zonder netgear.
Het kan zijn dat in de netgear een firewall zit ingebakken die het probleem veroorzaakt. Of die firewall uitzetten of minder streng instellen.

Je hebt altijd nog (ga ik van uit) je software firewall op je besturingsysteem zitten.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

doolmei
Het pagina laden is tot voor veel kort sneller geweest met dezelfde router en er is niets veranderd.
Evengoed bedankt voor de reaktie/

bart19
je kunt ook nog de dns server van open dns proberen is gratis

Zippo
Maar misschien is de startpagina wél veranderd. De tip van bart19 is ook een goede.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Undertaker
Ik gebruik de DNS van Alice, het enige goeie aan Alice na mijn mening!
Gewijzigd door Undertaker op 15-07-2010 08:10
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

doolmei
Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor eventuele oplossingen.
Hele eenvoudige dingen lukt me nog wel maar wat ik met open DNS moet is voor mij adacadabra. Ik ben al wat ouder en een leek.
Overigens is Alice toch een provider? Ik heb een Ziggo alles in 1 abo.

mvg.

Undertaker
DNS ( Domain Name System )

Het Domain Name System (DNS) is het systeem en protocol dat op het Internet gebruikt wordt. Alle domeinnamen en IP-adressen staan in een database en een DNS-server matcht deze gegevens. Een DNS-server vertaalt niet, omdat er geen enkele logica zit tussen de domeinnamen en IP-adressen.

Ja, je heb gelijk Alice is ook een Provider Smile en als je van die privider de DNS hebt dan zit je vrij goed Smile ( had vroeger problemen met de DNS van Ziggo, sinds ik geupgrade ben naar a I e extra heb ik nergens last meer van.
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'langzame opbouw pagina's maar goede upload en download', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon extra mediabox wordt maar niet geactiveerd Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 2 31-10-2015 02:35
wel verbinding met wifi maar geen internet Klacht over Ziggo 3 08-07-2015 22:15
Download snelheid probleem Snelheid 3 13-05-2015 18:43
Beetje dom ...maar Cisco EPC3925 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-02-2015 15:21
Ziggo test veel hogere up- en download snelheid. Ziggo nieuws 5 15-01-2015 15:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger< 5 mins
| Zippo00:08:23
| MisterSenseo00:53:56
| Bitfreak01:00:34
| Justin2301:44:39
| Hefaistos02:38:27
| Gilex03:27:14
| kezeltje08:27:53
| Desmark09:03:05
| buijs11:04:38
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan