obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
langzame opbouw pagina's maar goede upload en download
doolmei
Hallo,

Sinds enkele weken gaat het laden van pagina's erg langzaam. Vooral mijn startpagina.

Ik heb alles in 1 plus. Download is goed net even over de 20, upload ook goed, net over 3.

Maar de pagina's laden toch erg langzaam. Ik heb niets veranderd en geen nieuwe programma's geinstalleerd.

Ik heb een laptop met een giga router (Netgear). Al enige keren gereset.

Heeft iemand dit ook? Of een mogelijke oplossing?

bvd.
 
flamke
dit is bekent probleem bij ziggo. Ze zijn er mee bezig dit schijnt allemaal te maken te hebben doordat ze bezig zijn met de snelheids verhogingen door het land heen.
 
doolmei
Bedankt voor het antwoord. Even afwachten dus.
groet
 
Zippo
Test eens zonder netgear.
Het kan zijn dat in de netgear een firewall zit ingebakken die het probleem veroorzaakt. Of die firewall uitzetten of minder streng instellen.

Je hebt altijd nog (ga ik van uit) je software firewall op je besturingsysteem zitten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
doolmei
Het pagina laden is tot voor veel kort sneller geweest met dezelfde router en er is niets veranderd.
Evengoed bedankt voor de reaktie/
 
bart19
je kunt ook nog de dns server van open dns proberen is gratis
 
Zippo
Maar misschien is de startpagina wél veranderd. De tip van bart19 is ook een goede.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Undertaker
Ik gebruik de DNS van Alice, het enige goeie aan Alice na mijn mening!
Gewijzigd door Undertaker op 15-07-2010 08:10
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
doolmei
Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor eventuele oplossingen.
Hele eenvoudige dingen lukt me nog wel maar wat ik met open DNS moet is voor mij adacadabra. Ik ben al wat ouder en een leek.
Overigens is Alice toch een provider? Ik heb een Ziggo alles in 1 abo.

mvg.
 
Undertaker
DNS ( Domain Name System )

Het Domain Name System (DNS) is het systeem en protocol dat op het Internet gebruikt wordt. Alle domeinnamen en IP-adressen staan in een database en een DNS-server matcht deze gegevens. Een DNS-server vertaalt niet, omdat er geen enkele logica zit tussen de domeinnamen en IP-adressen.

Ja, je heb gelijk Alice is ook een Provider Smile en als je van die privider de DNS hebt dan zit je vrij goed Smile ( had vroeger problemen met de DNS van Ziggo, sinds ik geupgrade ben naar a I e extra heb ik nergens last meer van.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'langzame opbouw pagina's maar goede upload en download', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Horizon extra mediabox wordt maar niet geactiveerd Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 31-10-2015
Download snelheid probleem Snelheid : 3 13-05-2015
Beetje dom ...maar Cisco EPC3925 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 07-02-2015
Ziggo test veel hogere up- en download snelheid. Ziggo nieuws : 5 15-01-2015
Advertentie