obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
aanvragen eredivisielive i.c.m neckermann actie
pedro
Neckermann had/heeft een actie met ziggo.
http://www.eredivisielive.nl/neckermann

4 maand gratis eredivisielive als je een WK DVD kocht.

bijna 3 weken geleden heb ik het geactiveerd
maar ziggo nog steeds niet!

Zijn er meer mensen die aangemeld hebben en nog steeds geen beeld hebben met deze actie?
Gewijzigd door pedro op 01-08-2010 20:02
 
pedro
wel een brief gehad dat het wat langer kon duren dan normaal

morgen eens bellen met de klantenservice dan maar.
 
MaXMhZ

Quote

Ziggo-WebCare_Patrick schreef:
Pedro,

Kun je mij het klantnummer in een privebericht sturen?
Dan kan ik even kijken waarom het langer kan duren dan normaal.


Kijk, dat gaat toch een stuk makkelijker dan je door dat nummer-menu van de telefonische klantenservice heenworstelen. (Heb ik net 2 keer moeten doen. klant nummer, postcode, huisnummer bank/giro nummer, en dan dat vreselijke menu met ik weet niet hoeveel nivo's - Je bent al woedend voordat je een medewerker aan de lijn hebt (en dan moet je natuurlijk wel vriendelijk zijn, die medewerker kan er ook niets aan doen - Ziggo wel). Ik zou aanraden: kappen met dat menu, email help adres op de site (ook zo'n vreselijk idee om daar een bouwpakket van te maken). Alles in 1 extra is nog niet eens aangesloten, maar ik denk er nu al over het af te blazen.

Desalniettemin - Prima werk Patrick!


Succes met de aktie mensen!
 
pedro

Quote

Ziggo-WebCare_Patrick schreef:
Pedro,

Kun je mij het klantnummer in een privebericht sturen?
Dan kan ik even kijken waarom het langer kan duren dan normaal.


alles gaat ineens in stroomversnelling.
patrick heeft wat veranderd ivm mijn hd pakket en nu ineens krijg ik dus een brief in huis.
na 3 dagen.
volgens die brief moet ik eredivisielive nu kunnen ontvangen. maar nog geen beeld.

tot zover hulde voor patrick
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanvragen eredivisielive i.c.m neckermann actie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tv extra => alles in 1 aanvragen => zenders weg Abonnementen : 4 08-10-2012
alles in 1 plus aanvragen Abonnementen : 6 05-07-2011
Ziggo aanvragen moeilijker dan gedacht Ziggo Zakelijk abonnementen : 4 07-06-2011
Actie Cogas interactieve decoder Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 20-05-2011
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen : 4 18-03-2010
Advertentie