obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ik moet betalen voor het falen van Ziggo

bas
Mijn klacht mail aan ziggo:

Ik heb een alles in 1 pakket besteld met een installatieafspraak op 18 jan in de avond.
Vandaag ontving ik een brief dat de installatie plaats gaat vinden op 25 jan in de middag.
In de brief staat dat ze me telefonisch niet konden bereiken (onzin, want niemand heeft mij gebeld!) ik heb de klantenservice gebeld (gesprek en in de wacht voor 20 minuten!!! = 2 euro). medewerker kon alleen de afspraak nog verder vooruit schuiven. Dit is belachelijk! wat een ontzettend slecht georganiseerde boel bij jullie.
Ik heb de monteur afspraak maar af laten zeggen omdat het allemaal veel te lang duurt zo ( weer 10 minuten in de wacht !! medewerker gaf aan dat het annuleren eenmaal erg lang duurt) En wat blijkt bij navraag.... nu wordt het installatiepakket opgestuurd en moet ik ook nog verzendkosten betalen. ZIJN JULLIE HELEMAAL GEK GEWORDEN!!!!!! Wat een superslechte service krijg ik hier. Door jullie onkunde om een afspraak na te komen moet ik een half uur kosten maken met de servicedesk en ook nog de verzendkosten zelf betalen. ZIGGO IS HET SLECHTSTE WAT ME IN EEN JAAR IS OVERKOMEN !!!


Je ziet het al wel. Normaal ben ik een rustig type, maar dit is de eerste keer in een jaar dat ik weer eens ouderwets woest ben!
 
BMP
Hoi Bas,

Ik snap dat je even ouderwets woest bent, maar graag niet met hoofdletters typen, (ook als het een mail naar Ziggo betreft) dat word gezien als schreeuwen. Smile op forums.

Dus graag even nieuwerwets kalmeren, SmileWink als het kan.


Alvast bedankt voor je medewerking.

Groet BMP
Gewijzigd door BMP op 11-01-2011 19:43
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Puma
Even voor de duidelijkheid. Wij, Forum Ziggo dus, zijn geen onderdeel van Ziggo bv!
Dit is een onafhankelijke forum!

Jammer dat je eerste ervaring slecht is met Ziggo. Mijne was ook slecht, zeer slecht. Maar na dat gezeik ben ik een uitermate tevreden gebruiker.

Je hoort/leest de laatste tijd veel klachten over monteurs die niet op komen dagen.
Gewijzigd door Puma op 11-01-2011 20:46
 
BMP
Puma,....er staat boven de tekst,..... mijn klacht mail aan Ziggo

Dus ik ga er van uit dat dit niet aan ons is gericht Grin

maar zo is het tenminste duidelijk voor iedereen Smile

BMP Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
bas
Ik heb mijn startpost niet aan jullie gericht , maar ik wil juist deze zaak met forumleden delen.
Het is een mail die ik verstuurd heb naar Ziggo.

Het geeft aan dat je niet met "een bedrijf" zaken doet, maar met een systeem. Een systeem van callcentrum medewerkers die je robotachtig te woord staan en problemen totaal over zich heen laten gaan.

Het systeem begint bij een keuzecomputer die alleen maar dient voor hun eigen statistieken... klantnummer invoeren... verhaal aanhoren dat ze een onderzoek verrichten, 1 voor ik wil meedoen, 2 ik wil niet meedoen. En ondertussen lopen de belkosten gewoon door.

Dan krijg je iemand aan de lijn en vraag droogleuk wat mijn klantnummer is, hij hoort mijn onvrede aan en zet me 10 minuten in de wacht, daarna komt hij terug en zegt dat hij de installatieafspraak van de order verwijderd heeft.... wilt u ver nog iets? ... nee? daag

Die knul zal heel de dag ontevreden klanten moeten helpen, maar ik ben er ook een van!

Nu genoeg hierover...

Ik krijg geen installatiemonteur meer en moet nu betalen voor het laten bezorgen van mijn alles in 1 pakket.
De kosten worden automatisch afgeschreven en ik ben dus nu klant bij Ziggo.....
 
BMP
Bas,

Ik begreep dat het een mail aan Ziggo betrof.

Mijn advies:

Blijf rustig, daar kom je verder mee, probeer lekker de boel zelf aan te sluiten, is best zelf te doen, er zit een goede handleiding bij.


Schrijf een brief met klachten en kosten die je hebt gemaakt, en stuur die naar Ziggo, zijn de klachten terecht? dan worden kosten zeker weten vergoed.


Succes

BMP Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Tip van mij,klik in mijn handtekening op het woordje "hier" en sla de foto op op je eigen pc en sluit de boel volgens die foto aan,dan heb je de meeste kans van slagen.
Dit in tegenstelling tot de monteur die het anders en minder goed gedaan zou hebben.



All the credits go to meeeeeeeeeeeeee................PfftPfftPfft LOL WinkWinkWink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
BMP
All the credits go to meeeeeeeeeeeeee................


Ach ach ach ach,...... niet naast de schoenen gaan lopen he, SmileWinkPfftPfftPfft hihihi
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Whaaaaaaaaaaahahahahaha, ik heb al dagen geen schoenen gedragen,LOL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
kobus1960
Ik ga m'n onderschrift maar aanpassen, durf het niet meer aan. Pfft
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik moet betalen voor het falen van Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:16:07
| Black Tiger05:42:43
| fblemans07:31:38
| Puma08:03:39
| Matty08:10:30
| Zippo10:16:39
| Bitfreak11:17:48
| emiliovisser11:34:31
| buijs11:39:47
| Justin2313:04:28
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan