obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ik moet betalen voor het falen van Ziggo
bas
Mijn klacht mail aan ziggo:

Ik heb een alles in 1 pakket besteld met een installatieafspraak op 18 jan in de avond.
Vandaag ontving ik een brief dat de installatie plaats gaat vinden op 25 jan in de middag.
In de brief staat dat ze me telefonisch niet konden bereiken (onzin, want niemand heeft mij gebeld!) ik heb de klantenservice gebeld (gesprek en in de wacht voor 20 minuten!!! = 2 euro). medewerker kon alleen de afspraak nog verder vooruit schuiven. Dit is belachelijk! wat een ontzettend slecht georganiseerde boel bij jullie.
Ik heb de monteur afspraak maar af laten zeggen omdat het allemaal veel te lang duurt zo ( weer 10 minuten in de wacht !! medewerker gaf aan dat het annuleren eenmaal erg lang duurt) En wat blijkt bij navraag.... nu wordt het installatiepakket opgestuurd en moet ik ook nog verzendkosten betalen. ZIJN JULLIE HELEMAAL GEK GEWORDEN!!!!!! Wat een superslechte service krijg ik hier. Door jullie onkunde om een afspraak na te komen moet ik een half uur kosten maken met de servicedesk en ook nog de verzendkosten zelf betalen. ZIGGO IS HET SLECHTSTE WAT ME IN EEN JAAR IS OVERKOMEN !!!


Je ziet het al wel. Normaal ben ik een rustig type, maar dit is de eerste keer in een jaar dat ik weer eens ouderwets woest ben!
 
BMP
Hoi Bas,

Ik snap dat je even ouderwets woest bent, maar graag niet met hoofdletters typen, (ook als het een mail naar Ziggo betreft) dat word gezien als schreeuwen. Smile op forums.

Dus graag even nieuwerwets kalmeren, SmileWink als het kan.


Alvast bedankt voor je medewerking.

Groet BMP
Gewijzigd door BMP op 11-01-2011 19:43
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Puma
Even voor de duidelijkheid. Wij, Forum Ziggo dus, zijn geen onderdeel van Ziggo bv!
Dit is een onafhankelijke forum!

Jammer dat je eerste ervaring slecht is met Ziggo. Mijne was ook slecht, zeer slecht. Maar na dat gezeik ben ik een uitermate tevreden gebruiker.

Je hoort/leest de laatste tijd veel klachten over monteurs die niet op komen dagen.
Gewijzigd door Puma op 11-01-2011 20:46
 
BMP
Puma,....er staat boven de tekst,..... mijn klacht mail aan Ziggo

Dus ik ga er van uit dat dit niet aan ons is gericht Grin

maar zo is het tenminste duidelijk voor iedereen Smile

BMP Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
bas
Ik heb mijn startpost niet aan jullie gericht , maar ik wil juist deze zaak met forumleden delen.
Het is een mail die ik verstuurd heb naar Ziggo.

Het geeft aan dat je niet met "een bedrijf" zaken doet, maar met een systeem. Een systeem van callcentrum medewerkers die je robotachtig te woord staan en problemen totaal over zich heen laten gaan.

Het systeem begint bij een keuzecomputer die alleen maar dient voor hun eigen statistieken... klantnummer invoeren... verhaal aanhoren dat ze een onderzoek verrichten, 1 voor ik wil meedoen, 2 ik wil niet meedoen. En ondertussen lopen de belkosten gewoon door.

Dan krijg je iemand aan de lijn en vraag droogleuk wat mijn klantnummer is, hij hoort mijn onvrede aan en zet me 10 minuten in de wacht, daarna komt hij terug en zegt dat hij de installatieafspraak van de order verwijderd heeft.... wilt u ver nog iets? ... nee? daag

Die knul zal heel de dag ontevreden klanten moeten helpen, maar ik ben er ook een van!

Nu genoeg hierover...

Ik krijg geen installatiemonteur meer en moet nu betalen voor het laten bezorgen van mijn alles in 1 pakket.
De kosten worden automatisch afgeschreven en ik ben dus nu klant bij Ziggo.....
 
BMP
Bas,

Ik begreep dat het een mail aan Ziggo betrof.

Mijn advies:

Blijf rustig, daar kom je verder mee, probeer lekker de boel zelf aan te sluiten, is best zelf te doen, er zit een goede handleiding bij.


Schrijf een brief met klachten en kosten die je hebt gemaakt, en stuur die naar Ziggo, zijn de klachten terecht? dan worden kosten zeker weten vergoed.


Succes

BMP Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Tip van mij,klik in mijn handtekening op het woordje "hier" en sla de foto op op je eigen pc en sluit de boel volgens die foto aan,dan heb je de meeste kans van slagen.
Dit in tegenstelling tot de monteur die het anders en minder goed gedaan zou hebben.



All the credits go to meeeeeeeeeeeeee................PfftPfftPfft LOL WinkWinkWink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

All the credits go to meeeeeeeeeeeeee................


Ach ach ach ach,...... niet naast de schoenen gaan lopen he, SmileWinkPfftPfftPfft hihihi
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Whaaaaaaaaaaahahahahaha, ik heb al dagen geen schoenen gedragen,LOL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Ik ga m'n onderschrift maar aanpassen, durf het niet meer aan. Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik moet betalen voor het falen van Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie