obey-robots.txt
09 December 2016, 20:19
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Problemen activeren nieuw modem cisco EPC3212

Marco31
Onlangs heb ik een nieuwe modem (cisco EPC3212) van Ziggo gekregen i.v.m. het verhogen van de snelheden. Nu heb ik alles aangesloten (via router), maar ik krijg de modem niet geactiveerd (ook niet na bijv. 1 uur wachten).

De lampjes op de modem branden allemaal, maar die van link knippert continu oranje (nadat ik deze aan de router heb gekoppeld). Ik weet niet of dit correct is?

Als ik nu in de adresbalk van Internet Explorer het volgende intik 'Activatie', dan krijg ik geen verbinding met de website om de modem te activeren. Ik weet niet of dit komt doordat er automatisch in de adresbalk 'http://activatie' word vermeld.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Of moet ik de modem eerst rechtstreeks aan de PC hangen (dus zonder tussenkomt van een router)?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
 
mesa57
Er mag geen router tussen hangen.
 
kobus1960
mesa57 schreef:
Er mag geen router tussen hangen.


Exact, even een bekabelde pc rechtstreeks op het modem.
Morgen weer even proberen, werkt het niet, even de HD bellen,
zij hebben dat met een paar minuten voor elkaar.
 
Marco31
Het is gelukt door inderdaad rechtstreeks de modem met de PC te verbinden. Na activatie de router er weer tussen gezet en alles doet het weer zoals vanouds.

Dank voor de info.
 
kobus1960
Fijn, nu even wat anders, heb je dit modem i.p.v. de Ubee gekregen?
Zo ja, merk je enig verschil? Dat is namelijk een item dezer dagen hier.
 
Puma
Ik vraag me af waarom Ziggo nieuwe modems aan het uitleveren is.

Ze hebben nu in hun ED3.0 segment:
Arris (eerste uitrol)
Ubee (tweede uitrol)
Cisco (derde uitrol)

De Arris is een 4 channel modem en de overige twee zijn 8 channel.

Ik vraag mij ook af of je al een euroDocsis 3.0 modem had of niet. Had je hiervoor een Motorola of een Arris T5xx serie?
 
Marco31
Ik had een Arris TM501B/CE modem en die heb ik dus nu vervangen door een Cisco modem.

Eerlijk gezegd merk ik op dit moment niet echt een verschil in snelheid, maar dat ligt wellicht ook wel aan mijn draadloos netwerk.
 
Bertje59
Heb ook een nieuw Cisco modem gekregen. Nadat PC rechtstreeks was aangesloten eerst nog geen contact met activatiesite. Alles nog maar weer eens opnieuw gereset nu kon ik wel op de site. Dus even activeren dacht ik aan het einde van de activatie krijg ik de melding technische fout bij activatie volg de procedure nogmaals. Kan alleen maar tussen de pagina's heen en weer bladeren verder gebeurt er niets. Alles nogmaals opnieuw opgestart, krijg weer geen activatiepagina maar kan nu wel weer op internet, alleen te telefoon doet nog steeds niets.
 
kobus1960
Morgen nog een keertje proberen, men doet dat soort werk vaak snachts.
Werkt het nog niet, even de helpdesk bellen, zij doen dat binnen paar minuten voor je.
 
Bertje59
Heb nieuw Cisco modem geïnstalleerd, na veel gedoe eindelijk op activatiesite gekomen. Krijg na activeren melding “technische fout activatie mislukt, herhaal de procedure”. Kon alleen bladeren tussen de tabs, gebeurde verder er niets. Alles opnieuw opgestart, kom niet meer op activatiesite. Internetten alleen mogelijk via een computer direct aan modem, niet via router. Na nachtje slapen nog steeds niets geen verbetering. Telefoon gaat helmaal niet. Oude modem opnieuw aangesloten werkt ook niet meer.Angry
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen activeren nieuw modem cisco EPC3212', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
verhuizing van modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 31-07-2016 02:25
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:55:08
| Black Tiger00:56:25
| Zippo01:42:34
| MisterSenseo01:52:30
| ArieBuu02:19:05
| Desmark06:25:41
| Tomar07:50:57
| knilleske08:15:16
| gerrelle09:38:44
| Gilex09:43:57
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan