obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
telefoon en televisie
nijssen
Voor mijn moeder van 89 heb ik op 15 juli een decoder voor digitale televisie aan gevraagd en op 28 juli modem voor telefoon van Ziggo. Ik bleek de verkeerde decoder te hebben besteld en op 21 juli heb ik met Ziggo afgeproken dat ik stikkers zou ontvangen om de decoder terug te sturen (levertijd 10 werkdagen?) en men zou de juiste decoder toesturen. Een brief betreffende de aansluiting voor de telefoon gaf aan dat op 9 augustus de telefoon zou worden overgeschakeld naar Ziggo. Inmiddels heb ik 5 uur aan de telefoon zitten wachten( en naar slechte muziek zitten luisteren) en wat blijkt, niets is nog verstuurd. Wel kon men mij meedelen dat ik waarschijnlijk voor beide decoders belast zou worden en dat het 3 weken zou duren voor ik mijn geld weer terug zou krijgen
Het excuus is het is druk en we kunnen er niets aan doen, dit excuus is al jaren hetzelfd en er wordt niets aan gedaan. zelfs TNT kreeg op enig moment de schuld want daar zou het probleem wel liggen. Vandaag bleek na een gesprek met de klantenservice dat er nog niets verstuurd is en dat men ook niet kon zeggen wanneer dit zou gebeuren. Ik kan maar een ding zeggen, Ziggo is erg slecht voor je hart en geeft enorm veel stress, je moet gewoon proberen niets met het bedrijf te maken hebt.
 
kobus1960
@ Nijssen, ik zet deze even door naar iemand van Ziggo.
 
Ziggo-WebCare_Simone
Beste nijssen,

Ik zou graag willen kijken wat ik voor je kan doen.

Graag de adresgegevens in een PB zodat ik de gegevens erbij kan halen.

Alvast bedankt.

Groet,

Sony
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon en televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing : 7 09-06-2017
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo : 7 10-12-2016
internet+telefoon Algemeen : 21 02-12-2016
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo : 15 07-10-2016
Advertentie