obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
HD decoder, HDMI aansluiting niet mogelijk!
BMP
klopt als een bus,

Maar als ik bij Expert een laptop koop van acer bijvoorbeeld en er is een defect dan is Expert het aanspreekpunt die het garantie traject inzet, waarna uiteindelijk Acer zelf de garantie afhandelt.

Ziggo of een winkel, een installateur, kunnen het traject inzetten/begeleiden tot garantie, uiteindelijk is de fabrikant verantwoordelijk voor defecte apparatuur, en die zal dat ook afhandelen.

Dat is de service wat een Expert installateur of in dit geval Ziggo hoort/kan leveren,..... ik zie schoonmoe van 75 al de helpdesk bellen van LG omdat de wasmachine kuren heeft Smile dat gaat niet lukken dat stukje doet Expert in haar geval.

(is maar een voorbeeldje sorry schoonmoe Cool )

Smile
Gewijzigd door BMP op 16-11-2011 23:12
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960

Quote

Desinformatie is niet de juiste basis om anderen verder te helpen. Ik had meer kennis verwacht i.p.v. aannames en geruchten.


Beste Wurf, idd off topic, einde discussie voor mij, zeker na de quote alinea, wie
denk je wel dat je bent? succes verder met je alwetendheid.
 
BMP

Quote

kobus1960 schreef:

Quote

Desinformatie is niet de juiste basis om anderen verder te helpen. Ik had meer kennis verwacht i.p.v. aannames en geruchten.


Beste Wurf, idd off topic, einde discussie voor mij, zeker na de quote alinea, wie
denk je wel dat je bent? succes verder met je alwetendheid.


Jammer dat het zo moet eindigen, alle mods doe erg hun best om iedereen van dienst te kunnen zijn.

Maar goed lijkt me handig om een slotje er op te zetten aangezien alles wel is besproken.

Topic closed..........

BMP
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD decoder, HDMI aansluiting niet mogelijk!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie