obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Smartkaart activeren.

henkru
Ik probeer voor mijn schoonouders vanaf gisteren ochtend een kaart te activeren.
Tot nu toe E100-4 service is momenteel gecodeerd.
4 keer gebeld en niemand kan dit oplossen er wordt steeds gezegd over 1 uur dan de volgende dag en dan weer om 2 uur vandaag.
Mocht er een webcare team zijn graag om dit vandaag op te lossen.
 
kobus1960
Ik zet m even door naar Webcare, zonder garanties. Helpless
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Als je middels een PB de postcode+huisnummer stuurt en het smartcardnummer, dan zal ik kijken of ik het voor je kan oplossen.
Ziggo WebCare Jelle
 
henkru
Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Als je middels een PB de postcode+huisnummer stuurt en het smartcardnummer, dan zal ik kijken of ik het voor je kan oplossen.
 
briolet
Ik wist dat het engelse 'PM' voor een Private Message stond, maar niet dat het Nederlandse 'PB' voor Publiek Bericht stond.Wink
 
henkru
briolet schreef:

Ik wist dat het engelse 'PM' voor een Private Message stond, maar niet dat het Nederlandse 'PB' voor Publiek Bericht stond.Wink

Heb het aangepast foutje van mij.Wink
 
kobus1960
Mogen wij het wel even weten als het gelukt is?
Feedback drijven we op. Wink
 
henkru
Het zou na 10 minuten moeten werken maar nog steeds geen beeld.
 
Nicholas
Ik zou ook effe in "mijn-ziggo" kijken. Dan kun je zien of de smartcard geregistreerd / geactiveerd staat. En je kunt ook zelf activeren.
Maar misschien heb je dit al gedaan.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
Monteur_kees
Henkru,

Weet je ook zeker dat de ontvanger de kaart herkent
vaak kan je in het menu een optie kiezen waarin je kaart kan uitlezen, zodat je weet dat deze er zeker goed inzit

de activering is realtime en de puls wordt meerdere malen uitgezonden
laat anders even via een ( PB = is persoonlijk bericht ) je gegevens achter
postcode huisnr en Kaartnummer

PS. hoe is het met je regenmeter Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartkaart activeren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo 3 26-05-2016 07:20
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo 4 26-04-2016 13:01
wfi aan-uit activeren WiFi, draadloos netwerk 20 15-09-2015 01:50
Mediabox wil gewoon niet activeren Klacht over Ziggo 4 07-08-2015 15:20
Extra Smartkaart nodig wanneer upgrade zenderpakket?? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 9 19-01-2015 23:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:12:01
| Zippo00:14:47
| kezeltje00:43:55
| Desmark01:19:07
| buijs03:20:40
| jlebbink04:47:42
| Gilex05:55:43
| Matty11:46:03
| Drenthe201611:56:08
| Monteur_kees13:31:32
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan