obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Smartkaart activeren.
henkru
Ik probeer voor mijn schoonouders vanaf gisteren ochtend een kaart te activeren.
Tot nu toe E100-4 service is momenteel gecodeerd.
4 keer gebeld en niemand kan dit oplossen er wordt steeds gezegd over 1 uur dan de volgende dag en dan weer om 2 uur vandaag.
Mocht er een webcare team zijn graag om dit vandaag op te lossen.
 
data-full-width-responsive="true">
kobus1960
Ik zet m even door naar Webcare, zonder garanties. Helpless
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Als je middels een PB de postcode+huisnummer stuurt en het smartcardnummer, dan zal ik kijken of ik het voor je kan oplossen.
Ziggo WebCare Jelle
 
henkru

Quote

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Als je middels een PB de postcode+huisnummer stuurt en het smartcardnummer, dan zal ik kijken of ik het voor je kan oplossen.
 
briolet
Ik wist dat het engelse 'PM' voor een Private Message stond, maar niet dat het Nederlandse 'PB' voor Publiek Bericht stond.Wink
 
henkru

Quote

briolet schreef:

Ik wist dat het engelse 'PM' voor een Private Message stond, maar niet dat het Nederlandse 'PB' voor Publiek Bericht stond.Wink

Heb het aangepast foutje van mij.Wink
 
kobus1960
Mogen wij het wel even weten als het gelukt is?
Feedback drijven we op. Wink
 
henkru
Het zou na 10 minuten moeten werken maar nog steeds geen beeld.
 
Nicholas
Ik zou ook effe in "mijn-ziggo" kijken. Dan kun je zien of de smartcard geregistreerd / geactiveerd staat. En je kunt ook zelf activeren.
Maar misschien heb je dit al gedaan.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Monteur_kees
Henkru,

Weet je ook zeker dat de ontvanger de kaart herkent
vaak kan je in het menu een optie kiezen waarin je kaart kan uitlezen, zodat je weet dat deze er zeker goed inzit

de activering is realtime en de puls wordt meerdere malen uitgezonden
laat anders even via een ( PB = is persoonlijk bericht ) je gegevens achter
postcode huisnr en Kaartnummer

PS. hoe is het met je regenmeter Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartkaart activeren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo : 3 26-05-2016
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
wfi aan-uit activeren WiFi, draadloos netwerk : 19 15-09-2015
Mediabox wil gewoon niet activeren Klacht over Ziggo : 4 07-08-2015
Extra Smartkaart nodig wanneer upgrade zenderpakket?? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 9 19-01-2015