obey-robots.txt
Forum: Digitale radio of televisie storing
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Ziggo digitale radio en televisie » Digitale radio of televisie storing
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Ruis of strepen in uw televisiebeeld? « Ga naar bericht

Ruis of strepen in uw televisiebeeld? Heeft u last van ruis, sneeuw of strepen op een bepaalde televisiezender? Dan heeft u te maken met interferentie. Lees hier wat u tegen dit kwaliteitsverl...

: 11630
: 1
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
12-10-2008 19:17
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

storing dig tv « Ga naar bericht

Quotegabadart schreef: Ben al enige weken bezig met storing op ned 1 2 3 rtl 8 net en discovery. diverse mail contacten, standaard antwoorden. Telefonisch is ziggo niet bereikbaar. laatse mail of...

: 10941
: 13
Auteur: van aalst

Laatste bericht:
12-10-2008 18:59
Avatar van gebruiker
van aalst
Geen nieuwe berichten

storing???digitale tv « Ga naar bericht

Quote van dinsdag 2 september 01.14 uur tot woensdag 3 september 23.08 uur Wanneer u in het voormalige Casema of Multikabel gebied woont en gebruik maakt van een Samsung DCB-H360R(A) decoder, kunt...

: 2485
: 3
Auteur: miek

Laatste bericht:
04-09-2008 15:26
Avatar van gebruiker
Wout
Geen nieuwe berichten

elke dag opnieuw instellen van digitale decoder « Ga naar bericht

probleem met philips digitale decoder met die beroemde insteekkaart elke dag moet ik die decoder opnieuw instellen want hij zegt (zelf) dat ie nieuw is. dus maar weer instellen want anders geen...

: 8228
: 1
Auteur: jean luc

Laatste bericht:
05-06-2008 20:57
Avatar van gebruiker
jean luc
Geen nieuwe berichten

storing digitale tv meestal 's nachts « Ga naar bericht

zeer opvallend is de laatste tijd dat er 'plotseling' storingen optreden bij kwaliteit digitale tv. meestal zo rond 's nachts 1 en 2 uur. opeens verschijnen er allerlei strepen en sneeuw op het b...

: 2991
: 1
Auteur: jean luc

Laatste bericht:
28-05-2008 19:08
Avatar van gebruiker
jean luc
Geen nieuwe berichten

Error Codes - Oplossing? « Ga naar bericht

Hij is niet geactiveerd, heb ik ook wel eens gehad. De oplossing is de helpdeks bellen, zij kunnen de kaart opnieuw activeren. Wat ook wel eens helpt de kanalen opnieuw laten zoeken, dit alleen...

: 11763
: 2
Auteur: Anoniempje

Laatste bericht:
24-05-2008 13:50
Avatar van gebruiker
mandersp
Geen nieuwe berichten

Feest bij @home ?????? « Ga naar bericht

Film1 trekt gratis kijkperiode voor DTV in Oscar-uitreiking en Sport1 blijven wel te zien Amsterdam, 16 februari 2007 – Digitale filmzender Film1 ziet zich gedwongen een 10-daagse gra...

: 4396
: 2
Auteur: Henk

Laatste bericht:
18-03-2007 23:00
Avatar van gebruiker
phoenix
Geen nieuwe berichten

Voorkom interferentie! Tips « Ga naar bericht

Tips bij het monteren van aansluitmateriaal Let op de kwaliteit Complete aansluitsnoeren (kabels met eraan bevestigde pluggen) die getest zijn en die in ieder geval voldoende kwaliteit hebben, ...

: 3589
: 1
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
18-03-2007 23:00
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Wat is interferentie? « Ga naar bericht

Wat is interferentie? Interferentie is kwaliteitsverlies in het televisiebeeld doordat het huidige kabelaansluitsnoer naar de TV niet meer voldoende bescherming biedt tegen nieuwe signalen vanui...

: 4864
: 1
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
18-03-2007 23:00
Avatar van gebruiker
Zippo
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd