Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
verbinding crashed bij online gamen
Tappy
Tijdens het online gamen met de ps3 valt de verbinding zo'n halve seconde weg waardoor je iedere keer uit het spel gesodemieterd wordt. Mannetje van Ziggo gehad om te kijken en die zei dat alles goed was.Nu hebben we sinds enkele dagen een nieuw moden (ivm ophogen snelheid alles in 1) en het probleem blijft,waarbij het met het nieuwe modem nog irritanter is omdat resetten ellendig lang duurt,ziggo gebeld en die vertelde dat er interne werkzaamheden waren om 4 platformen tot 1 te maken en dat het probleem dan verholpen zou zijn,niet dus.Door een medewerker van ziggo is mij geadviseerd om er een router tussen te zetten want die "vangt" het wegvallen op?Geen idee of dit zois ,zou graag van de experts hier horen of het wel of niet waar is,en wat zou dan een goede router zijn ,hij wordt dan gebruikt binnen een straal van 3 meter en voor iemand die aan het gamen is en een ander persoon die incidenteel(bijna niet)even het internet op wil,omdat ik ook op het forum lees dat ziggomedewerkers adviseren de router er juist tussen uit te halen.
Het vreemde is dat ik nergens een soortgelijk probleem kan vinden, wel verbindingen die voor lange tijd uitvallen,maar geen verbindingen die maar een halve seconde wegvallen.
Blijft het natuurlijk vreemd dat ik een router aan zou moeten schaffen voor een probleem dat ziggo schijnt te hebben,

bedankt voor het lezen en meedenken,
vriendelijke groet Tappy

toshaka
Is en een modem met 1 ethernet aansluiting?
Enzo ja is er dan alleen de ps3 erop of ook een pc via een hub/switch?
Want dan betekend het dat je idd een router nodig heb als het een modem is met 1 ethernet aansluiting.
En je wilt er meer dan 1 apparaat op aansluiten (ps3. pc etc).
Gebruik zelf een linksys router voor me beide pcs.
De router heeft dan rechstreeks ip van internet.
Ik game veel online en heb geen probleem met uitvallen van internet.

Als je steeds apparaat wisselt met de modem, dus elke keer nieuwe uitgifte ip aan het apparaat, dan moet de modem steeds het mac adres opnieuw leren.
Kan eventueel dat probleem geven die je nu geeft, maar dat hoeft niet.

Met vriendelijke groet, Tony
557644362

Tappy
Hallo Tony,

Bedankt voor je antwoord, het is inderdaad 1 aansluiting en als we klaar zijn met de ps en willen internetten moeten we inderdaad steeds de kabel draaien,wat met de nieuwe modem een ramp is, wat ik uit jou antwoord begrijp is dat daar dus ook het probleem van het wegvallen kan zitten,zou het dan helpen als we er een router tussen zetten?

groet,Tappy

Bazb
Zou ik sowieso doen.

Voor 3 tientjes heb je al een leuk dingetje met wifi. Deze bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/223746...r-54g.html

Hoef je nooit meer te wisselen van kabeltje en eventuele laptops, telefoons, of gasten kunnen meteen internetten.

Daarnaast is het heel veel veiliger tegen hackers etc.

ps. Deze http://tweakers.net/pricewatch/152655...outer.html heb ik zelf, maar de rest van mijn apparatuur valt dan ook in die prijs categorie.
Gewijzigd door Bazb op 19-06-2009 18:40

toshaka
Ja daar kan het probleem wel zitten.
Om dat dus weg te strepen als een optie zal je het idd eens moeten proberen met een router.
en wat bazb zegt is ook waar Wink

Groeten

PS bas heb een leuke maar zelf heb ik deze en werkt ook perfect: http://tweakers.net/pricewatch/218369...outer.html
Gewijzigd door toshaka op 19-06-2009 19:58
557644362

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding crashed bij online gamen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
online tv kijken horizon.tv Storing : 2 19-05-2016