obey-robots.txt
27 Mei 2018, 11:53
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 36% [16 stemmen]
36% [16 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 64% [29 stemmen]
64% [29 stemmen]

Stemmen: 45
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Simyo
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Wegvallende verbinding

devengroen
Goedemorgen,

Ben afgelopen dagen bij iemand bezig geweest waar het internet (WiFi en soms ook UTP) regelmatig wegvalt. Er is al meerder malen een monteur geweest
en die heeft de laatste keer nogmaals het modem (Cisco) uitgewisseld.

Het signaal op het AOP is continu 80 - 85 DBuV en valt ook niet omlaag op het moment dat het internet weg valt.
Ook is het vreemd dat de leds op het modem hetzelfde blijven branden tijdens de storing.

Zijn er meer gelijke klachten bekend en heeft iemand een oplossing die werkt?

Alvast bedankt
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem
 
Matty
Hoi devengroen,

Ik zou eens kijken in de log van het modem om te zien wat daar gebeurd.

Tevens wegvallende wifi kan van allerlei oorzaken hebben wegvallende utp is wel iets wat je eigenlijk helemaal niet wil Smile

Ik zou de testen ook daarop richten en niet op de wegvallende wifi.

Vooral ook testen met een andere utp kabel (kabel kan altijd stuk gaan uiteraard).

Daarnaast zou je het b.v. met een "ping tool" programma kunnen monitoren om te kijken hoe vaak het voorkomt. Als het bekabeld blijft gebeuren zou ik wederom het probleem bij ziggo neerleggen nadat er uiteraard is getest met 2 verschillende kabels en 2 verschillende computers om de kabels en computers uit te sluiten.

Met vriendelijke groet

Matty
 
Digiservice
Waar meet je 80/85 dbuv mee? Dat is een signaal wat veel te hoog is. Lig eens in op de modem en kijk eens bij docsis status.... wat voor up en downstream levels staan daar? Wat is de snr?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallende verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing 34 19-11-2017 18:39
wegvallende verbinding Storing 6 06-05-2016 09:25
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet Storing 5 07-03-2016 08:11
Verbinding valt steeds weg Storing 4 28-12-2015 15:34
Test met DS-Lite verbinding Algemeen 2 21-12-2015 21:35
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Ziggo Webcare00:28:55
| Justin2300:44:48
| Zippo02:14:52
| Gilex03:27:41
| Desmark03:35:55
| Black Tiger11:16:57
| MisterSenseo11:47:07
| Bitfreak 1 dag
| fatman 1 dag
| Matty 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!