Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Arris modem - geen upgrade alles in 1
Bordewolf
Ik heb een Arris-modem met telefonie, zijn er problemen bekend met dit modem mbt het upgraden van bijvoorbeel Z2 naar Alles in 1? Ik heb op 6 juni 2009 alles in 1 besteld en nu op 18 juni nog steeds niet de juiste snelheid, terwijl mijn order goed is doorlopen door Ziggo de juiste signalen voor 10 mbit/sec worden meegezonden. Ik heb echter nog steeds de snelheid van Z2 (ook nadat ik Ziggo al meermalen heb gebeld en ook na al diverse malen het modem van e stroom te hebben gehad).

Wie weet meer en heeft dezelfde problemen (gehad)
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos

future1000
nee ik had ook geen problemen met het arris modem.

Lijkt er dan op dat er wat fout gaat bij ziggo. Bel hun op, doe wel een powercycle van te voren zodat ze een taak kunnen aanmaken voor hun td.

dragontales
Äls je router tussen hebt staan moet je die ook keer resetten.

Bordewolf
Oorzaak ligt bij mij toch niet aan het Modem maar aan de toelevering. Wordt aan gewerkt. Dit topic kan wat mijn betreft dicht.

Decibert
Misschien wel zo vriendelijk om je ervaring te delen zodat anderen die hetzelfde ervaren daarvan kunnen profiteren?
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

Bordewolf
Mijn probleem is dat mijn technisch profiel niet bestaat, ik besta technisch gezien niet en draai op een of het andere manier op de @home waarden (daar waar het internet aangaat). Kortom bij Ziggo kan men niet aansturen dat ik een andere snelheid moet hebben (dus een profiel naar mijn modem sturen). men gaat nu dit profiel aanmaken en dan zie ik weet verder. Ondertussen overigens weer twee dagen verder...

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris modem - geen upgrade alles in 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie