obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt
Jan023
Ik heb een Giga modem/router van Ziggo dat geen wifi 6 ondersteunt. Elders in huis heb ik access points, met kabel aangesloten op het Ziggo modem/router, die wel wifi 6 ondersteunen. Vervanging van het modem is volgens de medewerker van Ziggo niet mogelijk. Iemand dezelfde ervaring?
 
Zippo
Je hebt tegenwoordig vrije modem keuze, zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/wifi-modems/eigen-modem
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik heb al meer dan anderhalf jaar de FRITZ!Box 6690 Cable, fantastisch apparaat met enorme WiFi6 snelheden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie