Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen netwerkadres verkrijgbaar?
Bossie14
Sinds een paar dagen heb ik geen verbinding meer, ik probeer dit vaak te herstellen maar dan krijg ik de melding dat er geen netwerkadres verkrijgbaar is???

Kan iemand mij helpen?

TCP_IP
Kan het allicht proberen Wink

Kun je iets meer vertellen over hoe je het allemaal hebt aangesloten?

Heb je bijvoorbeeld een (draadloze) router in gebruik en hoe is je PC verbonden met je router (met kabel of draadloos).
Of is je PC direct met een netwerkkabel verbonden met je PC?

Indien laatste optie, zet je modem even 10minuten uit en herstart je PC. Nadat je PC herstart is zet dan je modem weer aan. Na enkele minuten zou internet moeten werken.

Bossie14
Thnx voor je snelle reactie.

Ik heb vanavond de stroom er een tijdje afgehad en nu doet hij het weer,
als het nog eens gebeurd zal ik de situatie beter uitleggen om een goed antwoord te verkrijgen.

Gr.
Bossie14

TCP_IP
Volgens mij is dit hetzelfde als met een UPC modem.
Er word nameljik maar één keer een netwerkadres uitgedeeld wanneer het modem aanstaat, als er nogmaals een netwerkadres uitgedeeld moet worden moet het modem opnieuw gestart worden.

Maar goed houd het even in de gaten en mocht het met een te hoge frequentie voorkomen horen we het wel Wink

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen netwerkadres verkrijgbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020