obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Alecto ws-4500 wel ip geen internet?
joshav
Hallo,
Ik heb een alecto ws-4500 weerstation gekregen.
Hier zit een internet ontvanger bij deze heb ik bedraad aangesloten op mijn ziggo modem.
Nu geeft de internet ontvanger een foutmelding dat het wel een ip adres krijgt maar geen toegang heeft tot het internet.

Hierover met ziggo gebeld maar die kunnen mij niet verder helpen. Heeft iemand hier een idee hoe ik dat zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt!

Groeten Jos
 
Ziggo Webcare
Goedemiddag,

Het kan soms behoorlijk lastig zijn om randapparatuur aan te sluiten op deze manier. Wanneer het geen verbinding krijgt maar wel een IP adres, kan het handig zijn om het betreffende apparaat te portforwarden op je modem.

Hoe je dit doet en wat dit precies is vind je terug op onze Ziggo Community:https://ziggo.gebruikers.eu/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba-p/658373

Kom je er niet uit kun je en reactie plaatsen op het topic of zelf een topic starten!
Ziggo Webcare
 
Black Tiger
Komt het ip adres wat het apparaat krijgt overeen met het ip bereik waar het modem zich in bevindt? Over het algemeen dus een 192.168.78.xx ip adres?

Als het goed is zou je het apparaat, of anders wel het mac adres wat erbij hoort, in het modem kunnen terug vinden.

Laat even weten of dit allemaal klopt of dat de poort forward tip geholpen heeft.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alecto ws-4500 wel ip geen internet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie