obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Vreemde storingen
erikw
Ik ben sinds een anderhalve week weer terug bij Ziggo omdat ik de extra zenders teveel miste. Jullie raden het al, er is een probleem met sommige zenders.
Ik heb het digitaal totaal pakket en het HD pakket.

In het begin liep alles vlekkeloos, nu heb ik echter een aantal zenders die het niet doen. Waaronder alle BBC zenders, een aantal muziekzenders en storingen soms op 2 HD kanalen.

De melding die ik krijg bij de zenders die niet doorkomen is E48 - geen signaal. Het vreemde echter is dat het signaal er soms wel is en dan weer niet. Analoog is alles prima in orde. Ik heb een 7 meter coax kabel ertussen. Dit zou geen probleem moeten zijn. Kabel bij een radioboer gekocht, gouden uiteinden, 60 euro ofzo.

Kastje inmiddels al een aantal keren op aanraden van de helpdesk gereset en opnieuw geconfigureerd. Zij zeggen dat het aan de lengte van de kabel ligt. Lijkt mij onzin aangezien het signaal er de ene dag wel is en de andere dag niet. De andere zenders zijn haarscherp, de analoge kwaliteit is ook prima, geen ruis e.d.

Iemand een idee ?

Alvast bedankt,

Erik
 
erikw
Vandaag een kortere kabel tussen cai punt en decoder (1.5 meter) Zelfde resultaat, E48 en E37-E32 meldingen bij de muziekkanalen.

Iemand ?
 
Cannondale
Gebruik je ook een antenneversterker? Zo ja, installatie aanpassen zodat ie niet voor je digitale ontvanger zit.
 
erikw
nee, ik gebruik geen versterker. Hoeft ook niet, want de ene dag is het er wel en de andere dag niet. In het verleden was alles perfect, de vorige keer dat ik bij ziggo abonnee was.
 
JanC050
Ga na of je instelling van je netwerk goed is. Er schijnt een drukfout te zitten in de documentatie van Ziggo. Van de week had ik deze klacht bij een kennis van me. Na aanpassing met advies van helpdesk was de klacht verholpen
 
erikw
Instellingen heb ik doorgekregen van de Helpdesk.
 
erikw
En voorlopig laat ik het maar zo want ik heb nog steeds de Film en Sport 1 zenders nadat de proefperiode afgelopen zou moeten zijn. Grin
 
erikw
OPGELOST: Het bleek dat mijn Tele2 modem de boosdoener was. Ik kreeg de geniale inval om het modem eens uit te zetten en daarna kijken of de zenders er nu wel waren.
Tadaaaaa.....alles was er en ik heb nog steeds de Film en Sport 1 zenders Smile

probleem opgelost dus.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vreemde storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Storingen Klacht over Ziggo : 13 08-11-2017
Storingen bij Replay tv Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 01-01-2017
storingen op tv Klacht over Ziggo : 4 31-12-2015
Humax IR-FOX C Storingen na update Ziggo nieuws : 1 31-07-2012
Advertentie